Loreen avaa yökerho PRESSAn syyskauden

Valtakunnan virallinen yökerho PRESSA juhlii syyskauden avajaisia perjantaina 6.9. klo 22 alkaen. Original Sokos Hotel Presidentin yökerho on uudistanut ilmettään ja polkaisee syyskauden käyntiin valovoimaisen ruotsalaistähden Loreenin vauhdittamana.

– Yökerho PRESSA on kevyen faceliftingin jälkeen tyylikäs aikuiseen makuun tarkoitettu viihderavintola, jossa kohtaavat laadukas viihdetarjonta sekä mukava ilmapiiri. Suurimman uudistuksen koki PRESSAn artistitarjonta, kertoo Original Sokos Hotel Presidentin hotellinjohtaja Hannele Laurila.

Läpi syksyn yökerhossa esiintyvät joka perjantai ja lauantai viihdemaailman huippuartistit. Syyskauden pyöräyttää käyntiin 6.9 vuoden 2012 Eurovision-kilpailusta maailmanmaineeseen pongahtanut valovoimainen Loreen. Muita syksyn aikana lavalle nousevia artisteja ovat mm. Popeda, Jonne Aaron, Haloo Helsinki, Antti Tuisku sekä Paula Koivuniemi. Alustava syksyn ohjelmisto löytyy tästä:

Yökerho PRESSAn ravintolapäällikkönä aloittaa Timi Rytsy, jolla on usean vuoden kokemus ravintola-alan esimiestyöstä baareissa ja ravintoloissa, muun muassa Kulttuuritehdas Korjaamolla, Ravintola Kuukuussa sekä viimeksi Ravintola Suolassa. PRESSA on kesän aikana uudistanut myös markkinointiaan ja antanut faneille mahdollisuuden päästä vaikuttamaan siihen, millaisia iltoja ravintolassa vietetään tulevaisuudessa.

– PRESSAn markkinoinnissa siirryttiin perinteisestä printti- ja lehtimainonnasta entistä vahvemmin digimainontaan. Markkinointi on nyt keskittynyt sosiaaliseen mediaan. Uusien markkinointikeinojen avulla PRESSAlle pyrittiin luomaan identiteetti sekä käymään asiakkaiden kanssa dialogista keskustelua. Keskustelun pohjalta yökerhon toimintaa on kehitetty asiakkaiden haluamaan suuntaan ja näin toimitaan myös jatkossa, valaisee Laurila.

PRESSAssa jokainen voi myös laulaa itsensä tähdeksi karaokessa tai jorata hyvällä fiiliksellä pikkutunneille saakka. Saman katon alta löytyy Original Sokos Hotel Presidentti, joka takaa illan päätteeksi mukavat yöunet ja herkullisen aamiaisen.

Presidentin syksy on kokonaisuudessaan erittäin monipuolinen, kun lisäksi Original Sokos Hotel Presidentin Teatterisalissa pyörivät koko syksyn ajan neljä Polarartistit Oy:n tuottamaa esitystä sekä Jori Kopposen 20v. juhlashow. Ohjelmisto sisältää kevyttä viihdettä ja huumoria niin pikkujouluihin kuin kahdenkeskisiin iltoihin – jokaiselle jotakin. Laatuviihde, hyvä ruoka sekä vauhdikkaat jatkot ovat nyt yhdessä paikassa. Lisätiedot ja ohjelmisto löytyy täältä:

Lisätiedot:

Hannele Laurila, hotellinjohtaja, Original Sokos Hotel Presidentti,

hannele.laurila@sok.fi, puh. 050 359 4449

Original Sokos Hotel Presidentti

Original Sokos Hotel Presidentti sijaitsee Kampin kauppakeskuksen vieressä keskellä Helsinkiä ja sen monipuolisia kulttuuri- ja ostosmahdollisuuksia. Espanjalaistyylinen á la carte ravintola Sevilla, Pub Adjutantti ja viihderavintola Pressa varmistavat vieraiden viihtymisen. Presidentti tarjoaa useita erilaisia kokous- ja juhlatiloja, jotka mahdollistavat suurtenkin tilaisuuksien järjestämisen. www.sokoshotelpresidentti.fi

www.sokoshotels.fi

Yökerho PRESSA

Viihderavintola Pressa on Original Sokos Hotel Presidentin yhteydessä toimiva aikuiseen makuun tarkoitettu viihderavintola. Pressassa kohtaavat mukava ilmapiiri ja laadukas viihdetarjonta. Lavalle nousevat joka perjantai ja lauantai kotimaisen musiikkimaailman huippuartistit. Saman katon alta löytyvä Sokos Hotel Presidentti takaa illan päätteeksi mukavat yöunet ja herkullisen aamiaisen. http://www.pressa.fi

www.facebook.com/ViihderavintolaPressa