Luontokuvaaja Konsta Punkan ensimmäinen valokuvanäyttely avautuu Helsingissä 26.5.

Nuori luontokuvaaja ja Suomen suosituin instagrammaaja Konsta Punkka pitää ensimmäisen oman valokuvanäyttelynsä tulevan kesän aikana. Näyttelyssä nähdään hänen upeita, Instagramista tuttuja eläinkuviaan oravista kettuihin. Valokuvat kiertävät yhdeksän paikkakuntaa kesän 2015 aikana. Ensimmäisenä näyttely avautuu Original Sokos Hotel Presidentissä Helsingissä 26.5.

21-vuotias freelancer-kuvaaja ja Suomen seuratuin Instagram-ammattilainen on erikoistunut kuvaamaan pysähdyttäviä hetkiä luonnossa. Hän vangitsee kamerallaan tunteikkaita lähikuvia eläimistä ja maagisia maisemakuvia suomalaisesta luonnosta. Supersuosio alkoi kolmisen vuotta sitten oravapotreteista, joita Punkka kuvasi Seurasaaressa kuukausikaupalla. Konstan ainutlaatuisuus piilee hänen itse opiskelemassaan oravakuiskauksen taidossa; kommunikoimalla eläinten kielellä hän saa kuiskattua kurret ja muut metsän eläimet luokseen.

Tulevan valokuvanäyttelyn myötä myös muilla kuin Instagramia seuraavilla on mahdollisuus nähdä ja kokea Konstan kuviin tallentuneita eläinten tunteita ja ilmeitä.

21-vuotiaalla Punkalla on tällä hetkellä 274 000 seuraajaa Instagramissa.

Näyttelyyn on yleisölle vapaa pääsy ja se toteutetaan yhteistyössä Sokos Hotellien kanssa.

”Oravakuiskausta” Helsingissä 26.5.-31.5., avoinna klo 10-20, paikka Original Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen Rautatiekatu 4.

AVAJAISET kutsuvieraille 26.5. klo 9.30, jolloin Konsta Punkka avaa näyttelyn. Median edustajat ovat tervetulleita avajaisiin, ilmoittautumiset ennakkoon

tanja@pieni-ideapuoti.fi

Valokuvanäyttelyn aikataulu:

Helsinki, Original Sokos Hotel Presidentti 26.-31.5.

Turku, Break Sokos Hotel Caribia 1.-3.6.

Lappeenranta, Original Sokos Hotel Lappee 3.-5.6.

Nurmes, Break Sokos Hotel Bomba 9.-11.7.

Vuokatti, Break Sokos Hotel Vuokatti 11.-14.7.

Lahti, Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuone 29.-31.7.

Oulu, Original Sokos Hotel Arina 5.-8.8.

Rovaniemi, Original Sokos Hotel Vaakuna 8.-11.8.

Koli, Break Sokos Hotel Koli, syksyllä

Ulla Kivilaakso, markkinointipäällikkö, Sokos Hotels, ulla.kivilaakso@sok.fi, puh. 050 66 288

Tanja Holmberg, viestintäkonsultti, Pieni Ideapuoti Oy, tanja@pieni-ideapuoti.fi, puh. 050 327 8923

Tutustu kuviin Instagramissa: instagram.com/kpunkka

Yhteistyössä:

Sokos Hotels

Luontokuvaaja, instagrammaaja Konsta Punkan valokuvanäyttely Original Sokos Hotel Presidentissä 26.5-31.5.