Sokos ja Emotion tukemaan Operaatio Merenneitoa

​Jokaisesta myydystä We Care Icon -tuotteesta 5 senttiä Itämeren suojeluun

Itämeri on ainutlaatuinen merialue, jota uhkaavat monet vaarat rehevöitymisestä öljy onnettomuuksiin. Operaatio Merenneito on Maailman luonnonsuojelujärjestön WWF:n suurkampanja Itämeren pelasta miseksi. Myös Sokos ja Emotion haluavat olla aktiivi sesti mukana Itä meren suojelussa ja lahjoittavat siksi seuraavan 10 kuukauden aikana kustakin myydystä We Care Icon -kosmetiikkatuotteesta 5 senttiä Operaatio Meren neidolle.

Huhtikuussa 2010 lanseerattu We Care Icon on Sokoksen ja Emotionin oma kosmetiikkamerkki, jonka kantavana ajatuksena on vastuullinen luonnollisuus. Se näkyy ja tuntuu tuotesarjan kaikissa elementeissä – nyt myös konkreettisena rahalahjoituksena puhtaamman ja terveemmän Itämeren puolesta. Yhteistyön myötä Sokos ja Emotion tarjoavat asiakkailleen mahdollisuuden tukea Itämeren suojelun eteen tehtävää tärkeää työtä.

Kaikki We Care Icon -värikosmetiikkatuotteet on valmistettu Euroopassa puhtaista ja turvallisista luonnon raakaaineista. Kasvipohjaisia aktiiviaineita sisältävät meikit ovat hajusteettomat. Ne sopivat myös herkkäihoisille, eivätkä ne sisällä parabeeneja, mineraaliöljyä, lanoliinia tai mehiläisvahaa. Tuotteita ei testata eläimillä.

We Care Icon -tuotteita voi ostaa Sokos-tavarataloista ja Emotion-myymälöistä. Kaikkien tuotteiden hinnat ovat alle 10 euroa.

Lisätietoja toimitukselle:
Minna Bask, valikoimapäällikkö, SOK Käyttötavarakaupan ketjuohjaus, Sokos-ketju
Puh. 050 531 9516, sähköposti: minna.bask@sokos.fi

Sokos-tavaratalot sijaitsevat maamme suurimpien kaupunkien ydinkeskustoissa. Ketjuun kuuluu 11 isoa ja monipuolista tavarataloa ja 11 pienempää, pääasiassa kauneuteen sekä naisten ja miesten pukeutumiseen keskittyvää Sokosta.

Emotion-ketjuun kuuluu 19 kosmetiikkaan ja naisten aluspukeutumiseen erikoistunuttamyymälää. Myymäläverkostoa laajennetaan aktiivisesti ostoskeskuksiin ja hyville markkinapaikoille. Sokos-tavaratalot ja Emotion-myymälät ovat osa S-ryhmän kattavaa palvelutarjontaa.

Operaatio Merenneito on WWF:n suurkampanja Itämeren pelastamiseksi. WWF:n Itämeri-työn ytimeksi on laadittu laaja Itämeri-ohjelma, joka on osa WWF:n kansainvälistä Itämeren suojeluohjelmaa. Operaatio Merenneito on tästä työstä kertova kampanja.