Solagemin tasainen kasvu jatkuu

Report this content

Tilinpäätöstiedote 13.3.2003 Solagemin tasainen kasvu jatkuu Integraatiotuotteilla kansainvälisille markkinoille Verkostotalouden järjestelmätoimittajan Solagem Oy:n vuoden 2002 liikevaihto oli 8,5 miljoonaa euroa ja liikevoitto 0,85 miljoonaa euroa. Liikevaihto kasvoi 22 prosenttia. Samaan aikaan henkilöstön määrä kasvoi 6 prosenttia. Solagemin järjestelmät ovat kehitetty lähellä asiakasta vastaamaan yrityksen omia tarpeita sekä toimialakohtaisia erikoisvaatimuksia. Solagemin ratkaisut ovat suunnatut sekä vähittäis- että tukkukaupan että teollisuuden tarpeisiin. Tuoteperheeseen kuuluu niin perinteiset toiminnan- ja taloudenohjaussovellukset kuin uudemmat verkostotalouden integraatio- ja langattomat ratkaisut. Vuoden 2003 tavoitteina ovat kansainvälistyminen, verkostoituminen ja toimialakohtaisten ratkaisujen jatkokehittäminen valituilla toimialoilla. Liikevaihdon odotetaan kasvavan edelleen markkinoita nopeammin vuonna 2003. " Vuosi on alkanut isojen projektien merkeissä jotka entisestään vahvistavat asemaamme valitsemillamme toimialoilla sekä kansainvälistymishankkeissamme. Etenkin kansainvälisillä markkinoilla keskitymme aluksi vähittäiskaupan sektorille jolle olemme onnistuneet kehittämään yhdessä asiakkaamme kanssa tehokkaan toimialakohtaisen integraatio- ja langattoman konseptin," kertoo Solagemin toimitusjohtaja Markku Toivanen. ### Solagem Oy (www.solagem.com) on vuonna 1989 perustettu verkostotalouden järjestelmätoimittaja, joka kehittää ja toimittaa vähittäis- ja tukkukaupalle sekä teollisuudelle toimiala- ja integraatio ja langattomia ratkaisuja. Solagemin asiakkaita kotimaassa ovat suuret ja keskisuuret kaupan alan ja teollisuuden yritykset. Vuonna 2002 yrityksen liikevaihto oli 8,5 miljoonaa euroa. Lisätietoja: Rita Uotila, viestintäpäällikkö, Solagem Oy GSM 050-5319 441 rita.uotila@solagem.com Markku Toivanen, toimitusjohtaja, Solagem Oy GSM 0500-500 636 markku.toivanen@solagem.com ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/13/20030313BIT00060/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/13/20030313BIT00060/wkr0002.pdf