Solteq ja Vepsäläinen sopivat uuden sukupolven kokonaisjärjestelmän toimittamisesta

Tavoitteena on palvella asiakkaiden monikanavaista ostopolkua kanavasta riippumatta, ketjuohjauksessa, myymälöissä sekä verkkokaupassa ja saada tehoa ja läpinäkyvyyttä koko toimitusketjuun.

Microsoft Dynamics teknologiaan perustuva, huonekalukaupan tarpeet sisältävä toimialaratkaisu tarjoaa vahvat työkalut monikanavaisen kaupan keskitettyyn ohjaamiseen. Kokonaisuus korvaa toistakymmentä erillistä myymälä- sekä ketjuohjauksen ratkaisua. Kokonaisuudella ohjataan tehokkaasti digitaalista ostopolkua keräämällä avaintietoa ja reagoimalla asiakkaiden tarpeisiin oikea-aikaisesti ja oikealla tiedolla.  Monikanavainen kokonaisratkaisu varmistaa tehokkaan tiedonkulun kaikkiin kanaviin; verkkokauppaan, myymälöihin, asiakkaille ja ketjuohjaukseen.

”Haluamme palvella asiakkaitamme laadukkaasti ja asiakaslähtöisesti, kaikissa kanavissa, kertoo digitaalisen kaupan johtaja Mika Rusila Vepsäläiseltä. ”Toimintoja on myös pystyttävä ohjaamaan tehokkaasti ja toimitusketjun etenemistä on päästävä seuraamaan ja mittaamaan liiketoiminnan ehdoilla”, jatkaa Rusila.

”Haluamme että kaikilla 25 myymälämme myyjillä on asiakkaita palveleva tieto käytössä helppokäyttöisellä käyttöliittymällä, ja asiakasta on mahdollisuus palvella myymälässä käynnin aikana ajantasaisella asiakas- ja valikoimatiedolla. Uuden ratkaisun tulee tukea keskitetysti ohjattua markkinointia ja samanaikaisesti tarjota asiakaslähtöistä joustavuutta”, tarkentaa Rusila.

”Haluamme että lupauksemme ”elämänkumppaneita tositarkoituksella” ulottuu jokaiseen asiakaskohtaamiseen”, kanavasta riippumatta. Rusila painottaa edelleen; ”asiakkaamme ovat meille lojaaleja ja heidän tarpeidensa ymmärtäminen ja niihin vastaaminen on meille ensiarvoisen tärkeää.”

”Valitsimme Solteqin vahvan suomalaisen kaupan osaamisen sekä Solteqin toiminnan joustavuuden takia”, kertoo Rusila.

”Olemme toimittaneet Microsoft Dynamics kaupan toimialaratkaisuja jo viisi vuotta ja Dynamics tuoteperheen ERP-ratkaisuja lähes 15 vuotta. On hienoa saada mahdollisuus tukea Vepsäläisen liiketoimintaa. Heidän tuotteensa ovat laadukkaita ja asiakaslupaus on vahva. Toivomme että yhteistyöllä sekä Vepsäläisen valitsemalla edelläkävijäratkaisulla saamme liiketoimintaan entistä vahvempaa kasvua”, iloitsee liiketoimintajohtaja Tiina Honkiniemi Solteqilta.

Lue lisää: solteq.com ja ratkaisuista solteq.com/lsnav

Liiketoimintajohtaja Tiina Honkiniemi, Solteq

tiina.honkiniemi (at) Solteq.com

Digitaalisen kaupan johtaja Mika Rusila, Vepsäläinen

mika.rusila (at) vepsalainen.com

Vepsäläisen historia alkaa jo vuodesta 1959 kun Kauko Vepsäläinen perusti ensimmäisen huonekaluliikkeensä Helsinkiin. Nyt toiminta on laajentunut 20 paikkakunnalle toimien valtakunnallisena merkki- ja design kalusteiden jälleenmyyjänä. Vepsäläinen edustaa alalla kotimaisia ja kansainvälisesti arvostettua huonekalubrändeja. Toimintaa myös Virossa Tallinnassa, jossa toimii Vepsäläisen myymälä. www.vepsalainen.com

Solteq on johtava suomalainen kaupan ja logistiikan teknologiapalveluyritys. Tarjoamme markkinoiden laajimman valikoiman toimialaratkaisuja ja -palveluja kaupan toimitusketjun tehostamisesta kuluttajavuorovaikutuksen operointiin ja optimointiin. Asiakkaidemme liiketoiminnan ja päivittäisen toiminnan tuki on meille ensiarvoisen tärkeää. Olemme ylpeitä siitä, että asiakkaistamme 9/10 suosittelee meitä. www.solteq.com

Pikafaktat

-Teknologiapalveluja monikanavaiselle kaupalle -Yhdistämme myymälätoiminnot, verkkokaupan ja toimitusketjun yhdeksi kokonaisuudeksi ja tuotamme vahvaa asiakaspalvelua yhdelä näkymällä koko asiakkaamme tarjoamaan, varastoarvoihin, hintoihin, toimitusehtoihin jne. Näin verkossa näkee kaiken mitä missäkin myymälässä on ja verkon tai kivijalkakaupan palautukset voi tehdä mihin myymälään vain. Lupaamme ratkaisuilla aitoa asiakaspalvelua ja tehokkuutta liiketoimintaan. -280 työntekijää -9/10 asiakkaasta suosittelee -Asiakkainamme yli 2400 myymälää ja yli 400 ravintolaa -vähittäiskaupan kassatoimituksia on 6000 -ravintolakassoja yli 700 -yli 10 vuotta verkkokauppatoimituksia, joissa verkkokauppa ja myymälä yhdistetty samaan kokonaisuuteen.