Solteq on saavuttanut LS Retail Diamond 2016 -kumppanuuden

Solteq on saavuttanut Diamond –tason kumppanuuden LS Retailin vuoden 2016 kumppaniohjelmassa. Kumppanuuden edellytyksenä on poikkeuksellinen myynnin kasvu ja vaatimus erinomaisesta ja jatkuvasta asiakastyytyväisyydestä.

”Viime vuosi oli LS Retailille menestyksellinen ja olemme erittäin kiitollisia kumppaneillemme, jotka ovat kovalla työllä ja päättäväisyydellä onnistuneet kaupankäynnin murroksesta huolimatta”, sanoo Magnus Norddahl, LS Retailin toimitusjohtaja. ”Diamond -kumppanimme ovat kumppaneistamme parhaimpia.  He osoittavat esimerkillään erinomaista sitoutumista asiakkaan menestymiseen. Odotamme innolla yhteistyön jatkumista ja yhdessä kasvamista. Haluamme antaa Solteqille tunnustusta heidän viime vuoden ainutlaatuisista saavutuksista.”

"Tämä on meille merkittävä tunnustus ja strateginen polku, johon panostamme tulevaisuudessa niin kotimaassa kuin ulkomailla. Koemme tuotteen olevan ylivertainen ja siihen yhdistettynä Solteqin alan paras osaaminen tulee olemaan menestyksemme salaisuus myös jatkossa", kertoo Solteqin Retail ja Hospitality liiketoiminnan päällikkö, Tuula Savolainen.

LS Retail Diamond -kumppanit palkitaan conneXion –tapahtumassa 27. – 29. huhtikuuta, LS Retailin vuosittaisessa vähittäiskaupan ja HoReCa –toimialan konferenssissa.

LS Retail on kansainvälisesti johtava ohjelmistoratkaisujen toimittaja. Ohjelmistot rakentuvat Microsoft Dynamicsin ja muiden vähittäiskaupan sekä HoReCa –teknologioiden päälle. LS Retailia myydään ja tuetaan yli 60 maassa yli 120 kumppanin toimesta. Tämä mahdollistaa LS Retailin käyttöönoton maailmanlaajuisesti. Nykyinen kumppaniverkosto koostuu yli 220 sertifioidusta kumppanista. LS Retail on käytössä 120 eri maassa, 3700 yrityksellä ja 55 000 liikkeessä.

Solteq on digitaalisen kaupankäynnin asiantuntija. Saman katon alta saat kokonaisratkaisut monikanavaiseen kaupankäyntiin: taustaprosesseista aina asiakkaan ostokokemukseen saakka – toimitusketjun ohjaamisesta digitaaliseen markkinointiin. Meillä on intohimoa toimittaa asiakkaillemme odottamaton – nopeasti muuttuvassa maailmassa tarvitset kumppanin, joka toimittaa sinulle tänään sen, minkä tarvitset huomenna. Työllistämme 500 asiantuntijaa kolmessa eri maassa ja teemme toimituksia Eurooppaan, Pohjois-Amerikkaan, Aasiaan ja Australiaan. Vuositason liikevaihtomme on 68 miljoonaa euroa.

Lisätietoja:

Tuula Savolainen