Solteq Oyj:n talousjohtajaksi on nimitetty Martti Nurminen

Solteq Oyj Pörssitiedote 20.3.2018 klo 12.00

Solteq Oyj:n talousjohtajaksi on nimitetty 18.4.2018 alkaen KTM Martti Nurminen (s. 1979). Nurmisella on pitkä kokemus IT-sektorin yhtiöiden talousohjauksesta. Hän on aiemmin toiminut Affecton talousjohtajana ja tätä ennen useissa eri talousjohdon tehtävissä mm. IBM:llä.

Solteq Oyj:n nykyinen talousjohtaja Antti Kärkkäinen jättää tehtävänsä 6.2.2018 tiedotetun mukaisesti viimeistään 30.4.2018.

Lisätiedot:
Olli Väätäinen, toimitusjohtaja
Puhelin +358 50 5578 111

Jakelu:

Solteq lyhyesti:
Solteq on pohjoismainen toimialariippumaton digitaalisen liiketoiminnan ratkaisuihin erikoistunut IT- ja ohjelmistotalo. Tarjoamme saman katon alta kokonaisratkaisut niin liiketoiminnan tehostamiseen digitalisoinnin keinoin kuin monikanavaiseen kaupankäyntiin: taustaprosesseista aina asiakkaan ostokokemukseen saakka, toimitusketjun ohjaamisesta digitaaliseen markkinointiin. Viidessä maassa työskentelevien yli 500 asiantuntijan voimin yritys toteuttaa ratkaisuja Eurooppaan, Pohjois-Amerikkaan, Aasiaan ja Australiaan. Vuonna 2017 Solteqin liikevaihto oli 62 miljoona euroa.

Yrityksestä

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat kauppa, teollisuus, energia ja palvelut. Solteq toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa. Yhtiön palveluksessa työskentelee lähes 600 IT-alan ammattilaista.