Solteq Oyj:n vuosikertomus ja tilinpäätös 2018 on julkaistu

Solteq Oyj Pörssitiedote 20.3.2019 klo 8.00

Solteq Oyj:n vuosikertomus 2018 ja tilinpäätös tilikaudelta 1.1.-31.12.2018 on julkaistu suomeksi ja englanniksi.

Vuosikertomus koostuu vuosikatsauksesta ja taloudellisesta katsauksesta. Taloudellinen katsaus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä.

Vuosikertomus on luettavissa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://investors.solteq.com/fi/sijoittajat/. Se on myös tämän tiedotteen liitteenä.

Solteq Oyj julkaisee kotisivuillaan 28.6.2019 mennessä erillisen selvityksen muista kuin taloudellisista tiedoista.

Solteq Oyj:n vuosikertomus ja tilinpäätös 2018

Olli Väätäinen, toimitusjohtaja
puhelin +358 50 5578 111
sähköposti olli.vaatainen@solteq.com

Martti Nurminen, talousjohtaja
puhelin +358 40 751 7194
sähköposti martti.nurminen@solteq.com

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka

Yrityksestä

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat kauppa, teollisuus, energia ja palvelut. Solteq toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa. Yhtiön palveluksessa työskentelee lähes 600 IT-alan ammattilaista.