Solteq Oyj:n vuosikertomus ja tilinpäätös 2019 on julkaistu

Solteq Oyj, pörssitiedote 27.3.2020, klo 8.00

Solteq Oyj:n vuosikertomus 2019 ja tilinpäätös tilikaudelta 1.1.-31.12.2019 on julkaistu suomeksi ja englanniksi. Vuosikertomus koostuu vuosikatsauksesta ja taloudellisesta katsauksesta. Selvitys ei-taloudellisista tiedoista on osana vuosikatsausta. Taloudellinen katsaus sisältää selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, hallituksen toimintakertomuksen, konsernin tunnusluvut sekä tilinpäätöksen.

Vuosikertomus on luettavissa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://investors.solteq.com/fi/sijoittajat/. Se on myös tämän tiedotteen liitteenä.

Solteq Oyj:n vuosikertomus ja tilinpäätös 2019

Toimitusjohtaja Olli Väätäinen
Puhelinnumero: 050 5578 111
Sähköpostiosoite: olli.vaatainen@solteq.com

Talousjohtaja Kari Lehtosalo

Sähköposti: kari.lehtosalo@solteq.com

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat kauppa, teollisuus, energia ja palvelut. Solteq toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa. Yhtiön palveluksessa työskentelee 600 IT-alan ammattilaista.