Solteq Oyj on allekirjoittanut energia-alan toimitus- ja palvelusopimuksia optioineen arviolta 8 miljoonan euron arvosta

Solteq Oyj, Sisäpiiritieto, 28.4.2020 klo 08.55

Solteq Oyj on allekirjoittanut 31.3.2020 ja 27.4.2020 kahden suomalaisen energia-alan asiakkaan kanssa yhteensä noin 8 miljoonan euron arvosta toimitus- ja palvelusopimuksia, jotka koostuvat yhtiön kehittämän asiakastietojärjestelmän toimitusprojekteista ja niihin liittyvistä optioista (noin 2,1 miljoonaa euroa) sekä käyttöoikeusmaksuista 4-5 vuodelle.

Toimitusjohtaja Olli Väätäinen
Puhelinnumero: 050 5578 111
Sähköpostiosoite: olli.vaatainen@solteq.com

Talousjohtaja Kari Lehtosalo
Sähköposti: kari.lehtosalo@solteq.com

Solteq lyhyesti:

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat kauppa, teollisuus, energia ja palvelut. Yhtiö toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa 600 osaajan voimin.