Solteq Oyj peruu varsinaisen yhtiökokouksen 1.4.2020 ja siirtää sen myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan

Solteq Oyj, pörssitiedote 23.3.2020 klo 10.30

Solteq Oyj:n hallitus on koronavirusepidemian (COVID-19) vuoksi päättänyt perua varsinaisen yhtiökokouksen, joka oli tarkoitus järjestää 1.4.2020. Uusi kokous järjestetään myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

Solteq Oyj suhtautuu koronavirustilanteeseen vakavasti eikä halua vaarantaa yhtiökokoukseen osallistuvien työntekijöiden, osakkaiden tai muiden sidosryhmien terveyttä.

Varsinainen yhtiökokous järjestetään, kun koronavirustilanne sen sallii. Kutsu varsinaiseen yhtiökokoukseen julkistetaan myöhemmin.

Vantaalla, 23. maaliskuuta 2020

SOLTEQ OYJ

HALLITUS

Jakelu:

Toimitusjohtaja Olli Väätäinen
Puhelinnumero: 050 5578 111
Sähköpostiosoite: olli.vaatainen@solteq.com

Talousjohtaja Kari Lehtosalo
Sähköposti: kari.lehtosalo@solteq.com

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat kauppa, teollisuus, energia ja palvelut. Solteq toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa. Yhtiön palveluksessa työskentelee 600 IT-alan ammattilaista.