Muutos Solwers Oyj:n johtoryhmässä

Solwers Oyj yhtiötiedote 22.5.2023 klo 10.00

Muutos Solwers Oyj:n johtoryhmässä

Solwers Oyj:n viestintäjohtaja Taina Erkkilä on irtisanoutunut tehtävästään siirtyäkseen toisen työnantajan palvelukseen. Hän jatkaa tehtävässään 31.7.2023 asti. Seuraajajärjestelyt Erkkilän tehtävien osalta on aloitettu.

Taina Erkkilä: ”On ollut hienoa olla mukana rakentamassa Solwers-konsernia. Haluan kiittää kollegoitani hyvästä yhteisestä taipaleesta ja toivottaa menestystä jatkoon”.

Toimitusjohtaja Stefan Nyström: ” Haluan kiittää Tainaa, hän on tehnyt konsernissamme tärkeää työtä niin viestintätoiminnon perustamisessa, kuin listautumistyössä”.

Solwers lyhyesti

Solwers on nopeasti kasvava yhtiö, jonka 23 omilla nimillään toimivaa tytäryhtiötä ja lähes 600 asiantuntijaa tarjoaa erilaisia suunnittelupalveluja kestävämpiin elinympäristöihin. Konserni toimii arkkitehtuurin, teknisen konsultoinnin, sähkö-, automaatio- ja sähkönsiirtosuunnittelun, ympäristövaikutusten valvonnan, projektinjohtamisen ja -valvonnan, kiertotalouden, taloushallinnon ja digitaalisten ratkaisujen sekä logistiikkaratkaisujen palveluntarjoajana Suomessa ja Ruotsissa.