Solwers Oyj laskee liikkeeseen 40.285 uutta osaketta

Solwers Oyj laskee liikkeeseen 40.285 uutta osaketta

Solwers Oyj Yhtiötiedote 27.3.2023 klo 15.30

Solwers Oyj tiedotti 21.2.2023 ostavansa Transport Consultancy Group Nordic AB:n Ruotsissa. Kauppahinnasta osa sovittiin suoritettavaksi Solwers Oyj:n osakkeilla, ja myyjille suunnattavien osakkeiden lukumäärä on yhteensä 81.505 osaketta.

Uudet 40.285 osaketta on rekisteröity tänään Patentti- ja rekisterihallituksen ylläpitämään kaupparekisteriin ja yhtiön liikkeeseen laskemien osakkeiden kokonaismäärä nousee 9.915.067 osakkeeseen. Lisäksi yhtiön hallussa olevien osakkeiden määrä muuttuu 41.220 osakkeesta 0 osakkeeseen.

Kaupankäynnin uusilla osakkeilla Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä monenkeskisellä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla odotetaan alkavan arviolta 29.3.2023. Uusia osakkeita koskee kahden (2) vuoden luovutusrajoitus.

Hallitus

Lisätietoja: Leif Sebbas, hallituksen puheenjohtaja, Solwers Oyj, p. +358 500 447744

Hyväksytty neuvonantaja:

UB Securities Oy, Ville Väisänen, toimitusjohtaja, p. +358 40 588 6769,
sähköposti:
ville.vaisanen@unitedbankers.fi

Jakelu:

www.solwers.com/fi

Solwers lyhyesti

Solwersin toiminta käynnistyi vuonna 2017 ja tänä päivänä se on nopeasti kasvava yhtiö, jonka 24 omilla nimillään toimivaa tytäryhtiötä ja lähes 600 asiantuntijaa tarjoaa erilaisia suunnittelupalveluja kestävämpiin elinympäristöihin. Konserni toimii arkkitehtuurin, teknisen konsultoinnin, sähkö-, automaatio- ja sähkönsiirtosuunnittelun, ympäristövaikutusten valvonnan, projektinjohtamisen ja -valvonnan, kiertotalouden, taloushallinnon ja digitaalisten ratkaisujen sekä logistiikkaratkaisujen palveluntarjoajana Suomessa ja Ruotsissa.