Solwers Oyj laskee liikkeeseen 58 071 uutta osaketta

Solwers Oyj Yhtiötiedote 23.02.2024 klo 09.45

Solwers Oyj tiedotti 29.01.2024 laajentavansa teollisuudelle tarjottavaa palveluvalikoimaansa ostamalla ruotsalaisen Relitor Engineering AB:n koko osakekannan. Osa kauppahinnasta sovittiin suoritettavaksi Solwers Oyj:n osakkeilla, ja myyjille suunnattavien osakkeiden lukumäärä on yhteensä 58 071 osaketta.

Uudet 58 071 osaketta on rekisteröity tänään Patentti- ja rekisterihallituksen ylläpitämään kaupparekisteriin ja yhtiön liikkeeseen laskemien osakkeiden kokonaismäärä nousee 9 946 334 osakkeesta 10 004 405 osakkeeseen.

Kaupankäynnin uusilla osakkeilla Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä monenkeskisellä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla odotetaan alkavan arviolta 26.02.2024. Uusia osakkeita koskee 24 kuukauden luovutusrajoitus.

Hallitus

Lisätietoja: Leif Sebbas, hallituksen puheenjohtaja, Solwers Oyj, p. +358 500 447 744

Hyväksytty neuvonantaja: UB Corporate Finance Oy, ubs@unitedbankers.fi

Jakelu:

• Nasdaq Helsinki Oy
  • Keskeiset tiedotusvälineet
  • solwers.com/fi

Solwers on kasvuhakuinen asiantuntijayritysten muodostama konserni, joka toimii kasvualustana omistamilleen yhtiöille, tukee niiden kasvua ja haastaa rakennetun ympäristön konsultointialan perinteisiä käytäntöjä. Yli 25 operatiivista Solwers-yhtiötä tarjoavat laajasti suunnittelu- ja projektinhallintapalveluita työllistäen yli 700 asiantuntijaa Suomessa ja Ruotsissa.

solwers.com