Solwers Oyj:n toimintakertomus, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus 2021 julkaistu

Solwers Oyj Yhtiötiedote 29.3.2022 klo 19.30

Solwers Oyj:n hallituksen toimintakertomus, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus vuodelta 2021 on julkaistu suomeksi ja englanniksi.  Materiaalit ovat tämän tiedotteen liitteenä ja luettavissa Solwersin verkkosivuilta osoitteessa: https://solwers.fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset/ ja englanninkielinen osoitteessa: https://solwers.fi/en/for-investors/reports-and-presentations/.

Jakelu:

www.solwers.fi

Solwers lyhyesti

Solwers on kasvuhakuinen, yksilöllisiä ja kestäviä elinympäristöjä suunnittelevien asiantuntijayritysten muodostama yhtiö. Solwers hyödyntää aktiivisesti toimialan konsolidaatiokehitystä, ja sen liiketoimintamalli on ainutlaatuinen: ostetut yhtiöt jatkavat toimintaansa omalla identiteetillään ja itsenäisesti sekä hyödyntävät yhtiöiden välisen yhteistyön tarjoamia mahdollisuuksia. Solwers toimii kasvualustana omistamilleen yhtiöille, tukee niiden kasvua ja haastaa rakennetun ympäristön konsultointialan perinteisiä käytäntöjä sekä yhdistää omistamiensa yhtiöiden tehokkuuden, yrittäjyyskulttuurin ja joustavuuden suuremman ryhmän resursseihin ja visioon.

Solwers tarjoaa monipuolisia suunnittelu- ja projektinhallintapalveluita 21 operatiivisen yhtiönsä kautta Suomessa ja Ruotsissa työllistäen noin 500 alansa arvostettua ammattilaista. Yhtiöt ovat erikoistuneet arkkitehtuurin, teknisen konsultoinnin, ympäristövaikutusten valvonnan, projektinjohtamisen ja -valvonnan, kiertotalouden ja digitaalisten ratkaisujen tarjoamiseen. Monella Solwers-yhtiöllä on takanaan pitkä historia, ja ne ovat saavuttaneet vakiintuneen aseman asiakkaidensa keskuudessa.