4G-puhelimet nousivat kärkeen Soneran myydyimpien listalla

4G-kykyiset älypuhelimet nousivat korkealle Soneran myydyimpien puhelinten listalle tammikuussa.

Kärkisijat myydyimpien puhelinten listalla säilyivät ennallaan lukuun ottamatta suoraan kolmanneksi noussutta Nokian uusinta Lumia 820-mallia. Neljän myydyimmän puhelimen joukossa oli kolme 4G-puhelinta – LTE-päivityksen saanut iPhone 5 ja Nokia Lumia-mallit 820 ja 920.

Sonera Tukun myydyimmät puhelimet tammikuussa (suluissa sijoitus joulukuussa):

1.    (1.)    Nokia Lumia 800
2.    (2.)    Apple iPhone 5
3.    ( - )    Nokia Lumia 820
4.    (3.)    Nokia Lumia 920
5.    (5.)    Apple iPhone 4S
6.    ( - )    Nokia C2
7.    (6.)    Samsung Galaxy Xcover
8.    (8.)    Nokia Lumia 900
9.    (4.)    Samsung Galaxy Gio
10.  (7.)    Samsung Galaxy SIII

"Suomalaiset ovat ottaneet uusimmat puhelinmallit innokkaasti vastaan, ja 4G-puhelimeen hankitaan myös 4G-verkossa toimiva Sonera Sopiva-liittymä. Palautteen perusteella asiakkaiden surffauskokemukset Soneran aidossa 4G-verkossa ovat olleet vauhdikkaita”, sanoo myyntijohtaja Petri Lahtinen.

Yrittäjien suosikkipuhelimet tammikuussa:

1.    Apple iPhone 5
2.    Nokia Lumia 800
3.    Nokia Lumia 920
4.    Nokia Lumia 820
5.    Samsung Galaxy Xcover

Soneran yrittäjäasiakkaiden myydyimmäksi puhelimeksi kiri tammikuussa Applen iPhone 5. Yhä useampaa yrittäjäasiakasta kiinnostaa valita kaikki työvälineet samasta ekosysteemistä, ja Android, iOS ja Windows 8 kisaavat tasavahvoina vaihtoehtoina yrittäjien erilaisiin käyttötarpeisiin. ”Uskomme että 4G-laitteiden myynti vauhdittuu kevään aikana ja yrittäjät hankkivat samalla käyttöjärjestelmällä toimivan älypuhelimen ja tabletin. Asiakkaat ovat kiitelleet monipuolista laitevalikoimaamme, joka yhdessä joustavan ja kilpailukykyisesti hinnoitellun Sonera Sopiva –liittymän kanssa vastaa yrittäjien moninaisiin viestintätarpeisiin”, sanoo yrittäjäsegmentistä vastaava Tanja Piha Soneralta.

Lehdistöpalvelu 02040 60235 www.sonera.fi/uutishuone

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2011  lopussa 4,4 miljoonaa kiinteän  ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 4 300 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 50 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi

Avainsanat: