Ainan kaapeli-tv-palvelut siirtyvät Soneralle 7.10.

Ainan kaapeli-tv-palveluiden muutos Soneralle toteutetaan 7.10.. Muutoksesta tiedotetaan yksityiskohtaisesti kaikille kaapeli-tv-asiakkaille syyskuussa.

AinaCom ja Sonera solmivat 10.3. sopimuksen Ainan kuluttajapalveluiden siirtymisestä Soneralle. Osana muutosta asiakkaiden kaapeli-tv-palvelut siirretään Soneralle 7.10.2014. Siirrossa Ainan kaapeli-tv-palvelut päättyvät ja asiakkaat saavat käyttöönsä Soneran kaapeli-tv-palvelut. Muutos koskee kaikkiaan noin 30 000 asiakasta.

Siirron edellyttämät muutostyöt tehdään 7.10. klo 10-14, jolloin kaapeli-tv-asiakkaiden palvelut ovat jonkin aikaa poissa käytöstä. Kaikille ohjelmakorttiasiakkaille lähetetään uusi Soneran kaapeli-tv-kortti hyvissä ajoin ennen muutosta.

Soneran asiakkaana kaapeli-tv-asiakkaat saavat käyttöönsä Soneran monipuolisen peruskanavavalikoiman. Kanavavalikomaan tulee yksittäisiä muutoksia, kun Ainan peruskanavavalikoimassa olleet Deutsche Welle ja NHK World poistuvat. Soneran kanavavalikoimaan kuuluu vastaavasti uusia kanavia, joita asiakkailla ei aiemmin ole ollut käytössään.

Suurin osa maksullisista kanavapaketeista säilyy muutoksessa ennallaan. Joidenkin kanavapakettien kanavavalikoima muuttuu kanavien poistuessa tai lisääntyessä, ja kanavien saatavuudessa normaali- tai teräväpiirtotarkkuudella on eroja vanhan ja Soneran valikoiman välillä. Useimpien kanavapakettien hinnat säilyvät ennallaan ja paketit tulevat automaattisesti asiakkaiden käyttöön muutoksen jälkeen.

Palvelun vaihtumisesta ja kanavamuutoksista kerrotaan yksityiskohtaisesti kaikille kaapeli-tv-asiakkaille syyskuun alussa lähetettävällä kirjeellä.

Lisätiedot:

Projektipäällikkö Sari Kallio, puh. 040 302 8215

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2013 lopussa 4,5 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 3 500 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi