Antti Lehto nimetty vastaamaan Soneran matkaviestinliiketoiminnasta

Antti Lehto on nimitetty vastaamaan Soneran matkaviestinliiketoiminnasta 1.6.2013 alkaen. Tehtävässään Lehto seuraa Marek Hintzeä, joka on siirtynyt pois yhtiön palveluksesta.

Antti Lehto siirtyy tehtävään Componenta Oyj:stä, jossa hän vastasi viimeksi yhtiön myynnistä ja tuotekehityksestä. Tätä ennen Lehto työskenteli Nokia Networksin ja Nokia Siemens Networksin palveluksessa vuodesta 1995, joista yli 10 vuotta ulkomailla.

"Suomen matkaviestinmarkkina on mielenkiintoisessa murrosvaiheessa, jossa datakapasiteetin tarve on kyltymätöntä ja suomalaisten älypuhelinten käyttö lisääntyy voimakkaasti. Antti Lehdolla on runsaasti kokemusta tietoliikenneliiketoiminnasta useilta eri markkinoilta ja erilaisista markkinatilanteista. Toivotamme hänet lämpimästi tervetulleeksi yhtiöön”, sanoo Soneran toimitusjohtaja Robert Andersson.

Antti Lehto on syntynyt vuonna 1961 ja hän on koulutukseltaan diplomi-insinööri.

Tatu Tuominen, viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja
Sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2012 lopussa 4,4 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 4 000 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi