Apple iPhone 4S jatkoi tammikuussa matkapuhelinlistan ykkösenä

Tammikuussa joulusesongin jälkeen puhelinten ja liittymien myynti jatkui iPhonen osalta vahvana. Sonera Tukun myydyimpien puhelinten listan paalupaikan piti Apple iPhone 4S, jonka vanavedessä seurasivat Nokian mallit. Nokia Lumian odotetaan tuovan muutosta helmikuun myydyimpiin puhelinmalleihin.

Sonera Tukun myydyimmät puhelinmallit tammikuussa:

Sija (Sija ed. kk)

1.      (1.)            Apple iPhone 4S

2.       (4.)            Nokia C5-00

3.       (6.)            Nokia E7-00

4.        (9.)           Nokia C2-01

5.       (2.)           Nokia 500

6.        (5.)            Samsung Galaxy Gio

7.       ( - )            Samsung Galaxy Xcover

8.      (3.)            Nokia 700

9.        ( - )           Apple iPhone 4

10.     (8.)          Samsung Galaxy SII

iPhone 4S jatkoi myydyimpänä puhelimena tammikuussa, mutta odotamme mielenkiinnolla helmikuun tilastoa, jolloin saamme Nokia Lumia 800 -älypuhelimen myyntiluvut. Helmikuu näyttää todellisen tilanteen”, sanoo Soneran kuluttajatarjoomasta vastaava Kaisa Pajari.

Lisätietoja: Kaisa Pajari, Head of Offering Management, Consumer, Sonera

e-mail: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Lehdistöpalvelu 02040 60235 www.sonera.fi/uutishuone

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneran palveluksessa työskentelee 4 300 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 50 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi