Applen iPhonet hallitsivat Soneran tammikuun myyntiä

Applen iPhone-mallit veivät kärkisijat tammikuun myydyimpien puhelinten listalla. Samsungin ja Nokian kestosuosikit pitivät asemansa kärjen tuntumassa.

Applen iPhone 5S oli Sonera Tukun tammikuun myydyin puhelin. Hopeatila meni edellisvuoden iPhone-mallille, ja pitkään kärkisijoilla keikkunut Samsung Galaxy Trendin Plus-malli vei kolmossijan.Nokian tasaisesti myyneet Lumia 520 ja 301 pitivät paikkansa, ja Sonyn Xperia V nousi jälleen kärjen tuntumaan.

Sonera Tukun myydyimmät puhelimet tammikuussa (suluissa sijoitus joulukuussa)

1. (1.) Apple iPhone 5S
2.
(3.) Apple iPhone 4S
3.
(2.) Samsung Galaxy Trend Plus
4.
(4.) Nokia Lumia 520
5. (9.) Sony Xperia V
6. (7.) Nokia 301
7. ( - ) Apple iPhone 5C
8. (5.) Nokia Lumia 925
9. (6.) Nokia Lumia 625
10. ( - ) Samsung Galaxy S4 4G+

“Matkapuhelinten myynti jatkui tyypilliseen tapaan pirteänä joulun jälkeisinä viikkoina, eikä myydyimpien puhelinten listalla tapahtunut isoja muutoksia. Kuten myydyimpien puhelinten lista kertoo, asiakkaillamme on erinomaiset mahdollisuudet valita puhelimensa usean puhelinvalmistajan monipuolisesta valikoimasta, ja odotamme asiakkaiden kiinnostuksen vauhdittavan älypuhelintrendiä myös tänä vuonna”, sanoo Soneran myyntijohtaja Petri Lahtinen.

Lisätietoja: Myyntijohtaja Petri Lahtinen, Sonera, puh. 0400 500 373

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2013 lopussa 4,5 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 3 500 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi