iPhonet kärjessä myös marraskuun top 10-listalla

Applen iPhonet valtasivat listan kärjen myös marraskuussa Sonera Tukun myydyimpien puhelinten listalla.

Uudet iPhonet veivät Applen kolmoisvoittoon Soneran myydyimpien puhelinten listalla marraskuussa. Kestosuosikit Samsung Galaxy Trend ja Galaxy Xcover 2 pitivät asemansa, ja Nokian Lumioista listalle palasivat mallit 625 ja 925.

Sonera Tukun myydyimmät puhelinmallit marraskuussa (suluissa sijoitus lokakuussa)

1. (1.)   Apple iPhone 5s
2. (3.)   Apple iPhone
4s
3. (2.)   Apple iPhone 5c
4. (4.)   Samsung Galaxy Trend
5.
( - )  Nokia Lumia 625
6. (8.)   Samsung Galaxy Xcover 2
7. ( - )  Sony Xperia V
8. (7.)   Nokia 301
9. (9.)   Nokia Lumia 520
10.
( - )            Nokia Lumia 925

“Marraskuu ei tuonut dramaattisia muutoksia myydyimpien puhelinten listalle edelliskuusta tuttujen mallien säilyttäessä asemansa – joskin laajan Lumia-malliston suosituimmat puhelimet vaihtelevat kuukaudesta toiseen. Toisaalta kolmen suurimman valmistajan joukkoon nousi uusi merkki Sony, ja alkava joulusesonki tuo varmasti vielä omat mausteensa loppuvuoden kisaan. Odotamme tablettien nousevan merkittävään asemaan tämän vuoden joulumyynnissä, vaikka myös älypuhelimet säilyttävät paikkansa joulun toivelahjojen listalla”, sanoo Soneran myyntijohtaja Petri Lahtinen.

Lisätietoja: Myyntijohtaja Petri Lahtinen, Sonera, puh. 0400 500 373

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2012 lopussa 4,4 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 4 000 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi