Joulun matkapuhelinsuosikit: iPhone ja Nokian uutuudet

Joulusesongin vahva puhelinten ja liittymien myynti nosti Sonera Tukun myydyimpien puhelinten listan kärkeen Apple iPhone 4S:n ja Nokian uudet 500- ja 700 -mallit. Apple iPhone oli vuoden 2011 myydyin puhelin.

Sonera Tukun myydyimmät puhelinmallit joulukuussa:

Sija (Sija ed. kk)

1. (1.)   Apple iPhone 4S
2 .( - )  Nokia 500
3. (6.)   Nokia 700
4. ( - )  Nokia C5-00
5. (7.)   Samsung Galaxy Gio
6. (3.)   Nokia E7
7. ( - )  Nokia 300
8. ( - )  Samsung Galaxy S II
9. (4.)   Nokia C2
10. (8.) Nokia N9

Vuoden 2011 myydyimmät puhelinmallit:

1. Apple iPhone 4
2. Nokia C2
3. Nokia C5-00
4. Nokia E7
5. Nokia C7

”Apple iPhone piti pintansa joulukuun myynnin kärjessä, ja muille palkintosijoille nousivat Nokian uudet älypuhelimet Nokia 500 ja 700, osin hyvien joulutarjoustemme vauhdittamana. Myös Samsungin älypuhelinten asema vahvistui. Joulunajalle tyypillisesti kymmenen kärkeen nousi myös pari edullisempaa peruspuhelinta”, sanoo Soneran kuluttajatarjoomasta vastaava Kaisa Pajari.

Lisätietoja antaa: Kaisa Pajari, Head of Offering Management, Consumer,

puh 040 582 0189, e-mail: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Lehdistöpalvelu 02040 60235 www.sonera.fi/uutishuone

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2010  lopussa 4,3 miljoonaa kiinteän  ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 4 600 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 50 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi