Maailman parhaita tv-sarjoja voi nyt katsoa myös TeliaSoneran tv-palvelusta

TeliaSonera ja HBO Nordic ovat allekirjoittaneet sopimuksen, jonka ansiosta TeliaSoneran tv-asiakkaat voivat katsoa monia maailman parhaiden tv-sarjojen jaksoja heti USA:n ensiesitystä seuraavana päivänä. Sonera tuo palvelun tv-valikoimiinsa Suomessa syksyn aikana.

HBO Nordic tarjoaa pohjoismaisille kuluttaja-asiakkaille monien suosikkisarjojen viimeisimmät tuotantokaudet ja yksinoikeudella materiaalia myös kulissien takaa. Palveluun sisältyviä sarjoja ovat muun muassa Boardwalk Empire, The Newsroom, Game of Thrones, True Blood, Veep ja Girls, klassikkosarjat The Sopranos ja The Wire sekä muiden sisällönjakelijoiden kautta Pohjoismaissa ensiesityksensä saavat uudet sarjat, kuten Magic City, Hit and Miss, Continuum ja Borgias. Palvelu sisältää myös suurten elokuvayhtiöiden, paikallisten jakelijoiden ja riippumattomien yhtiöiden pitkiä elokuvia.

HBO Nordic on Pohjoismaiden ensimmäinen palvelu, jossa alkuperäisten sarjojen uusimmat jaksot tulevat jakeluun USA:n ensiesitystä seuraavana päivänä eri pohjoismaisille kielille tekstitettyinä ja josta voi katsoa myös vanhempia tuotantokausia.

Ensimmäinen Pohjoismaissa

HBO on valinnut yhteistyökumppanikseen muutamia huolella valittuja jakelijoita Pohjoismaiden markkinoilta. Tv-jakelijoista ensimmäinen on TeliaSonera, Pohjoismaiden nopeimmin kasvava tv-yhtiö, jolla on yli 900 000 tv-asiakasta.

- Haluamme tehdä yhteistyötä menestyneimpien ja alansa johtavien yhtiöiden kanssa. TeliaSoneran asema ja innovatiivinen ote Pohjoismaiden markkinoilla tekivät yhtiöstä meille luonnollisen valinnan kumppaniksi, toteaa HBO Nordicin toimitusjohtaja Hervé Payan.

- Juuri tätä asiakkaamme ovat toivoneet. He saavat katsottavakseen uunituoretta huippusisältöä heti USA:n ensiesitystä seuraavana päivänä. Ja jos joku jakso on jäänyt väliin tai he saavat kuulla uudesta tv-sarjasta ystäviltään tai työtovereiltaan, he voivat katsoa sarjan koko tuotantokaudet – sekä vanhat että uudet. Hieno tv-kokemus paranee vielä entisestään tämän yhteistyön myötä, toteaa Malin Frenning, TeliaSoneran Broadband Services ‑liiketoiminta-alueen johtaja.

Jussi Salminen, johtaja, Sonera, kuluttajalaajakaistaliiketoiminta
Sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Sonera lehdistöpalvelu 02040 60235 www.sonera.fi/uutishuone

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2011  lopussa 4,4 miljoonaa kiinteän  ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 4 300 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 50 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi