Nokia Lumia 800 -ennakkomyynti käynnistyy 11.1.

Sonera aloittaa odotetun Nokia Lumia 800 -puhelimen ennakkomyynnin tänään 11.1.2012. Kuluttajien Nokia Lumia -pakettiin saa lisäksi 24 kuukaudeksi Spotify Premium -palvelun, ja yrittäjille tarjotaan superpakettia käyttöönottotuella.

Nokia Lumia 800 -älypuhelin on rakennettu Windows Phone -alustalle ja se tarjoaa Nokian tuotevalikoimassa parhaan sosiaalisten verkostojen ja internetin käyttökokemuksen maustettuna Nokian tuotteille tutuilla erityispiirteillä, kuten huippuluokan kamera- ja kuvatoiminnoilla.

”Olemme todella iloisia voidessamme tarjota asiakkaillemme heti alkuvuodesta tätä odotettua huippu-uutuutta. Odotuksemme ovat todella korkealla, ja olemme paketoineet sekä kuluttaja- että yrittäjäasiakkaittemme iloksi ainutlaatuiset palvelupaketit, joilla uutuuspuhelimesta saa täyden hyödyn irti,” sanoo myyntijohtaja Petri Lahtinen Sonerasta.

Nokian uutuus Windows Phoneen kuluttajille tarjotaan Puhepaketti 350, joka sisältää Netti-palvelun ja itse puhelimen lisäksi Spotify Premium -palvelun. Hintaan sisältyy yli 13 miljoonaa kappaletta. Kokonaishinta on 39 €/kk, 24 kk ajan. Tähän kokonaisuuteen on mahdollista yhdistää myös Tekstaripaketti 500 (5 €/kk) ja MMS 50 -paketti (1 €/kk).

Yrittäjille tarjotaan Nokia Lumia -pakettia 2 500 minuutin puhepaketilla ja Sonera Netti-palvelulla hintaan 39 €/kk. Yrittäjän superpakettiin (3500 minuuttia ja Sonera Täysnetti, 49 €/kk) kuuluu lisäksi puhelimitse annettava Sonera Käyttöönottosoitto.

Nokia Lumia 800 -puhelimen ennakkomyynti Soneran verkkokaupassa alkaa 11.1. ja myynti kaikissa myyntikanavissa 1.2.2012.

Lehdistöpalvelu 02040 60235 www.sonera.fi/uutishuone

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2010  lopussa 4,3 miljoonaa kiinteän  ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 4 600 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 50 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi

Avainsanat: