Nokia Lumia jatkoi Soneran myyntilistan kärjessä

Nokia Lumia 800 jatkoi Sonera Tukun myydyimpien puhelinten listan ykkösenä maaliskuussa. Myyntilistan viiden kärki säilyi muuttumattomana Apple iPhonen ja Nokia Lumia 710:n pitäessä muut mitalisijat.

Sonera Tukun myydyimmät puhelinmallit maaliskuussa:

Sija (Sija ed. kk)

1. (1.)                Nokia Lumia 800

2. (2.)               Apple iPhone 4S

3. (3.)               Nokia Lumia 710

4. (4.)                Nokia C5-00

5. (5.)                Nokia 500

6. (7.)               Samsung Galaxy Xcover

7.(10.)              Samsung Galaxy Gio

8. (6.)               Nokia C2-01

9. (8.)               Nokia E7

10.( - )              Nokia C1-00

”Listaykköset Nokia Lumia 800 ja Apple iPhone ovat olleet suosittujen yrittäjäpakettiemme ykköspuhelimet ensimmäisellä vuosineljänneksellä. Maaliskuussa suosituin puhelin yrittäjäasiakkaille oli Nokia Lumia 800, jonka myyntiä kiihdytti Soneran yritysasiakkaille tarjoama käyttöönoton tuki. Lumia 800:n lanseerauksessa olemme tarjonneet yrittäjäasiakkaille palvelua, jossa on puhelimitse varmistettu puhelimen tärkeimpien palveluiden mutkaton käyttöönotto. Lähes 90 % asiakkaista on valmis suosittelemaan käyttöönottopalvelua muille asiakkaille, ja huhtikuussa laajennammekin palvelun koskemaan myös iPhone-yrittäjäpaketteja,” kertoo yrittäjäasiakkaista vastaava johtaja Tanja Piha Soneran mobiilipalveluista.

Lehdistöpalvelu 02040 60235 www.sonera.fi/uutishuone

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2011  lopussa 4,4 miljoonaa kiinteän  ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 4 300 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 50 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi

Avainsanat: