Oma musa jokaiselle perheenjäsenelle Spotify Familyllä

Spotify Family on perheille tarkoitettu uusi versio Spotifystä. Siinä asiakas saa käyttöönsä kaikkiaan viisi Spotify Premium-tiliä yhdellä tilauksella, mikä mahdollistaa omat käyttäjätilit ja musiikit jokaiselle perheenjäsenelle.

Sonera tarjoaa asiakkailleen Spotify -musiikkipalvelun perheversiota ainoana operaattorina Suomessa. Spotifyta käytetään jo nyt miljoonissa tietokoneissa ja matkapuhelimissa ympäri maailman.

”Perheille suunnattu Spotify Family on ainutlaatuinen palvelu, jonka avulla perheet voivat välttää musiikin valinnan vaikeuden tai jopa musiikkiin liittyvät riidat esimerkiksi automatkoilla”, kertoo uusista kuluttajapalveluista vastaava johtaja Niko Kettunen Soneralta.

Spotify Familyssä jokaisella perheenjäsenellä on oma käyttäjätilinsä, jonne kukin voi luoda omat soittolistansa. Palvelu suosittelee juuri sinulle sopivaa musiikkia perustuen aiempaan kuunteluhistoriaasi, joten perheen teini-ikäiset eivät saa vanhempien musiikkisuosituksia.

Päivitä tilisi näppärästi Omilla Sivuilla

Spotify Family -palvelun asiakas saa käyttöönsä kaikkiaan viisi Spotify Premium-tiliä yhdellä tilauksella. Soneralta tilattu alkuperäinen tili toimii päätilinä, jota hallinnoidaan spotify.comissa. Alatilit päivitetään Premiumiksi kirjautumalla www.spotify.com -sivulle päätilin käyttäjätunnuksilla.

Spotify Family on aluksi saatavilla vain matkapuhelinasiakkaille ja tilattavissa vain Omilta Sivuilta. Palvelu maksaa 19,90 euroa kuukaudessa, kun pelkkä Premium-tili maksaa 9,90. ”Soneran kautta tilatulla Spotify Family-palvelulla saat viisi tiliä kahden hinnalla”, sanoo Kettunen.

Niko Kettunen, johtaja, Sonera
Sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Sonera on uuden sukupolven operaattori, jonka palvelut mahdollistavat sujuvampaa arkea, valinnan vapautta ja uusia mahdollisuuksia kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille. Soneralla oli vuoden 2015 lopussa noin 4,4 miljoonaa liittymäasiakasta ja noin 3700 asiantuntijaa töissä. Sonera edistää digitalisaatiota muun muassa investoimalla vuosittain noin 200 miljoonaa euroa suomalaisten verkkoyhteyksiin. www.sonera.fi

Sonera on osa kansainvälistä TeliaSonera-konsernia. Tarjoamme toimivat ja kilpailukykyiset yhteydet ympäri maailmaa helposti ja huolettomasti. Toimintamme nojaa vastuullisen liiketoiminnan periaatteisiin. Lue lisää meistä www.teliasonera.fi