Sonera ja Logica vahvistavat kumppanuuttaan

Sonera ja Logica vahvistavat  kumppanuuttaan tekemällä merkittävän ulkoistussopimuksen.  Soneran sanomanvälityksen ja liikkuvan työn ohjauksen palvelutuotanto sekä tuotekehitys siirtyvät Logicalle 1.2.2012. Sonera keskittyy  kehittämään asiakkailleen entistä monipuolisempia palveluita ja vahvistamaan rooliaan laadukkaiden sanomavälityspalveluiden tarjoajana yhteistyössä Logican kanssa. Soneran palvelutuotannossa toimineet 9 Soneran työntekijää siirtyvät Logican palvelukseen ulkoistussopimuksen myötä.

”Sopimus tukee Soneran strategiaa keskittyä toimimaan asiakasrajapinnassa. Asiakkaille muutos näkyy entistä monipuolisempana tarjoamana, kun voimme tarjota asiakkaillemme myös Logican tuotteita ja hyödyntää Logican suuremman tuotannon volyymihyödyt. Kaikki asiakassopimukset ja –tuki säilyvät edelleen Sonerassa, ja rakennamme jatkossakin tarjoomaa ja huolehdimme tuotehallinnasta”, sanoo Soneran toimitusjohtaja Juha-Pekka Weckström.

”Uusi sopimus syventää ja laajentaa asiakasyhteistyötämme ekosysteemitoimintamallimme mukaisesti. Logica on jo useita vuosia panostanut liikkuvaan työhön ja sanomanvälitykseen liittyvien palveluiden kehittämiseen. Yhteistyössä Soneran kanssa, jatkamme tätä kehitystyötä ja tuotamme entistäkin innovatiivisempia palveluita markkinoille”, vahvistaa Logican toimitusjohtaja Heikki Nikku.

Soneran sanomanvälityspalveluiden palvelutuotannossa toimineet 9 Soneran henkilöä siirtyvät Logican palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Siirtyvä henkilöstö jatkaa nykyisillä paikkakunnilla työtään, mutta siirtyy Logican toimitiloihin työnantajan vaihtuessa.

Juha-Pekka Weckström, toimitusjohtaja, TeliaSonera Finland Oyj,

Sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Puhelin: 0400 564754

Heikki Nikku, toimitusjohtaja, Logica Suomi Oy