Sonera jatkaa kasvuyritysten sparraamista Kasvu Openin kumppanina

Sonera jatkaa pääyhteistyökumppanina Kasvu Open -tapahtumassa. Kasvu Open on yritysten maksuton kasvun sparrauskilpailu, jonka tavoitteena on tänä vuonna tukea lähes 400 yritystä kasvutavoitteiden saavuttamisessa.

Suomen suurimmassa kasvuyritysohjelmassa yritykset pääsevät testaamaan ideoitaan ja vauhdittamaan kasvuaan yhdessä omien alojensa parhaiden asiantuntijoiden kanssa. Kasvu Open auttaa start-up-yritysten lisäksi myös pitkään toimineita start-again-yrityksiä kasvun haasteissa.

“Meitä kiinnostavat erityisesti digitalisaatioon liittyvät yritykset, innovaatiot ja ideat. Verkostoidumme kasvuyritysten kanssa myös uusia liiketoimintalähtöjämme silmälläpitäen”, sanoo Soneran kuluttajastrategiasta vastaava johtaja Ville Lahti.

Kasvua sparrataan kevään aikana alueellisilla ja teemakohtaisilla kasvupoluilla. Sonera on vahvasti mukana Digi- ja Tulevaisuuden Sairaala -kasvupolkujen toteuttamisessa. Parhaat yritykset jatkavat syksyllä pidettävään Kasvu Open –finaaliin.

Kaiken kaikkiaan Kasvu Openiin odotetaan 850 hakemusta. Mukaan valittujen yritysten kasvun sparraajiksi ryhtyy talkoopohjalta liki tuhat liiketoiminnan eri osa-alueiden asiantuntijaa.

Soneran Digi-Kasvupolun haku on käynnistynyt Kasvu Openin verkkosivuilla osoitteessa https://www.kasvuopen.fi/hae.

Lisätiedot:
Innovation Manager Mika Raitola, Sonera