• Sonera/

Sonera sopimukseen muiden matkaviestinoperaattoreiden kanssa yhteenliittämismaksusta

TeliaSonera Finland Oyj on sopinut muiden matkaviestinoperaattoreiden kanssa matkaviestinnän yhteenliittämismaksusta. Operaattorit ovat noudattaneet tasahintaista yhteenliittämishinnoittelua joulukuusta 2009 lähtien. Nykyinen yhteenliittämismaksu on 2,8 snt/min.

Uusi yhteenliittämismaksu on 1,87 snt/min ajalle 1.9.2014 – 30.11.2015.

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com.
Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä: @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2013 lopussa 4,5 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 3 500 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi