Sonera tarjoaa 3G- wlan-tiedonsiirtopalveluita iPadille Suomessa

Sonera tarjoaa 3G- wlan-tiedonsiirtopalveluita iPadille Suomessa. Palvelut tulevat myyntiin 30.11.2010.

Sonera julkistaa tänään 30.11. myyntiin tulevat iPadille tarkoitetut 3G- ja wlan-tiedonsiirtopalvelut. Tiedonsiirtopalvelut eivät perustu kytkysopimukseen, vaan ne tarjoavat vapauden aktivoida tai kytkeä palvelu pois päältä. Asiakkaat voivat myös hyödyntää Soneran HomeRun -wlan-palvelua Suomessa ilman lisämaksua.

iPadilla käyttäjät voivat olla yhteydessä sovelluksillaan ja sisällöillään henkilökohtaisemmin, intuitiivisemmin ja hauskemmin kuin koskaan aikaisemmin. Käyttäjät voivat surffata internetissä, lukea ja lähettää sähköposteja, katsoa ja jakaa valokuvia, katsoa teräväpiirtovideoita, kuunnella musiikkia, pelata pelejä, lukea e-kirjoja ja paljon muuta hyödyntäen iPadin vallankumouksellista Multi-Touch -käyttöliittymää. Wlanilla ja 3G:llä varustettu iPad-malli on vain 13,4 mm paksuinen ja 730 g:n painoinen — kannettavia tietokoneita ja miniläppäreitä kevyempi — ja se tarjoaa jopa 10 tunnin akkukestoa surffaukseen wlan-yhteydellä, videoiden katseluun tai musiikin kuunteluun, ja jopa 9 tunnin akkukestoa surffaukseen 3G-verkossa.*

”Applen iPad on oman lajinsa huippulaite. Olemme iloisia voidessamme tarjota asiakkaille iPadin tarvitsemia liittymiä Soneran kattavissa verkoissa,” sanoo kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen, Mobility Services, TeliaSonera Finland. ”iPad Soneran verkoissa tuo asiakkaillemme uudenlaisia ja  jännittäviä kokemuksia viihteen, tiedon ja sosiaalisen median maailmassa.”

Lisätietoja iPad-datapalveluista: www.sonera.fi/ipad

Lisätietoja iPadista osoitteessa www.apple.com/ipad

*Akkukesto riippuu laitteen asetuksista, käytöstä ja muista tekijöistä. Toteutuva käyttöaika voi vaihdella.

Lehdistöpalvelu 02040 60235

Sonera tarjoaa tietoliikenne- ja viestintäpalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2009 lopussa 3,8 miljoonaa kiinteän  ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 4 800 henkilöä, ja yhtiö toimii yli 50 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi