Sonera tuo iPhone 4:n Suomeen 30.7.

Sonera julkisti tänään tuovansa iPhone 4:n myyntiin Suomessa 30.7.

iPhone 4:n ominaisuuksia ovat FaceTime, joka tekee videopuheluista arkipäivää, ja Applen mykistävä uusi Retina-näyttö. Tämä on tarkin koskaan älypuhelimeen rakennettu näyttö, joka mahdollistaa erittäin tarkan tekstin, kuvat ja videon. iPhone 4:ssä on myös 5 megapikselin LED-salamalla varustettu kamera, HD-videotallennus, Applen A4-prosessori, 3-akselinen gyroskooppi ja jopa 40 % enemmän puheaikaa — tyylikkäästi lasista ja teräksestä maailman ohuimmaksi älypuhelimeksi muotoiltuna. iPhone 4:n iOS 4 on uusin versio maailman edistyneimmästä matkapuhelimen käyttöjärjestelmästä, jossa on yli 100 uutta ominaisuutta. Vallankumouksellinen App Store tarjoaa yli 200 000 sovellusta mukaan lukien uusi, iPhone 4:ää varten kehitetty iMovie-sovellus.

"Odotamme innostuneina iPhone 4:n tarjonnan alkamista, sillä uusi iPhone on herättänyt valtavaa kiinnostusta ympäri Suomen", sanoo Soneran myyntijohtaja Juha Koivuniemi. ”Uskomme asiakkaiden olevan tyytyväisiä puhelimeen ja hintavaihtoehtoihimme.”

Lisätietoja: www.sonera.fi/iphone

S M L
Kk-maksu €31,95 €51,91 €90,73
Puhe (min) 100 250 1000
SMS (kpl) 100 250 1000
Data (MB) 100MB 250MB 1GB
iPhone 4 16GB €252 €172 €94
iPhone 4 32GB €355 €275 €197

Kaikki hinnat perustuvat 24 kk:n sopimukseen.

Kaikki hintatiedot löytyvät osoitteesta: www.sonera.fi

Lisätietoja lehdistölle: TeliaSonera Finland Mobility Services Finland,

myyntijohtaja Juha Koivuniemi,  puh. 0400 502132, sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Lehdistöpalvelu 02040 60235