Sonera tuo kelausmahdollisuuden ja ohjelmakirjaston MTV3 Total -asiakkaille

Sonera tuo yhteistyössä MTV MEDIAn kanssa laajakaistatelevision kautta MTV3 Total -pakettia tilaaville asiakkailleen mahdollisuuden aloittaa ottelun katselun alusta sekä kelata huippuhetkiä suoran lähetyksen lomassa. Lempiottelut säilyvät myös automaattisesti viikon ajan ohjelmakirjastossa.

Uudet ominaisuudet ovat käytössä heti jääkiekon MM-kotikisojen avauspäivänä perjantaina 3.5.

”Asiakkaamme ovat jo hyvin tottuneita siihen, että esimerkiksi elokuvat ja sarjat ovat katsottavissa juuri silloin kuin he itse haluavat. Nyt sama on mahdollista myös urheilua katsottaessa. Live-urheilun seuraaminen on nyt entistä mukavampaa, kun jääkapilla käynnin aikana ohi mennyt maali tai tilanne on katsottavissa jo ottelun aikana tai jälkikäteen tallenteena”, kertoo Soneran kuluttajaliiketoiminnasta vastaava johtaja Jussi Salminen.

Ohjelmakirjastossa runsaasti MTV3 Juniorin lastenohjelmaa

Urheilun lisäksi ohjelmakirjastosta voi katsella suuren määrän MTV3 Juniori -kanavalla esitettyjä lastenohjelmia. Suomen suosituin lastenkanava on täynnä turvallista ja täysin suomenkielistä ohjelmaa, jota voi katsella nyt aivan uudella tavalla.

”TV:n katselutottumukset ovat suuressa muutoksessa, ja MTV MEDIA haluaa olla ehdottomasti tässä muutoksessa mukana. Viikon ohjelmakirjasto ja kelausmahdollisuus Soneran palvelussa ovat edistystä juuri oikeaan suuntaan. Nyt MTV3 Total -paketin kanavilla nähtäviä Leijonien ja Kimi Räikkösen menestystarinoita voi seurata taas monta pykälää kuluttajaystävällisemmällä tavalla.”, sanoo Jorma Härkönen, MTV MEDIAN internet- ja kuluttajaliiketoiminnan johtaja.

Palvelu lisätään Soneran laajakaistatelevision MTV3 Total -paketin kanaville MTV3 MAX HD, MTV3 MAX Sport 1 HD, MTV3 MAX Sport 2 HD. Kyseiset kanavat esittävät mm. jääkiekon MM-kisojen kaikki 64 ottelua, Formula 1 -kauden kokonaisuudessaan, Mestarien liigaa, Valioliigaa, talvilajien maailmancupit, tenniksen Wimbledonin Grand Slam -turnauksen sekä UFC:tä.

Jussi Salminen, johtaja, Sonera, kuluttajaliiketoiminta
Sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Jorma Härkönen, internet- ja kuluttajaliiketoimintojen johtaja, MTV MEDIA
puh. 010 300 5059, jorma.harkonen@mtv3.fi

MTV MEDIA tarjoaa Suomen halutuimmat sähköiset palvelut. MTV MEDIAn tv-kanavat ovat MTV3, Sub ja AVA sekä MTV3 Total -paketti, johon kuuluvat kaikki MTV3:n maksukanavat ja C Moren kanavat. Verkossa MTV MEDIAn merkittävimmät sivustot ovat MTV3.fi , Sub.fi ja Radionova.fi. Katsomo tarjoaa MTV MEDIAn kanavien ohjelmat netissä. Yhtiöön kuuluu Suomen kuunnelluin kaupallinen radiokanava Radio Nova. Lisätietoa osoitteessa www.mtvmedia.fi.

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2012 lopussa 4,4 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 4 000 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi