Sonera tuo Marshall London -puhelimen Suomeen

Sonera tarjoaa ensimmäisenä Suomessa asiakkailleen eilen julkistetun Marshall London -älypuhelimen.

Yli viidenkymmenen vuoden ajan laadukkaasta äänentoistosta tunnettu vahvistin- ja kuulokevalmistaja Marshall tuo markkinoille Marshall London -älypuhelimen, jossa musiikki on pääosassa. Sonera aloittaa eilen julkistetun Marshall Londonin myynnin ensimmäisenä Suomessa syyskuun alussa.

Marshall London on täydellinen musiikinystävän puhelin. Siinä on kaksi kaiutinta bassovahvistuksella, hifi-äänikortti ja stereomikrofoni. Kuulokkeita varten on kaksi liitäntää, ja puhelimen M-painikkeella käyttäjä pääsee kätevästi kaikkiin puhelimen musiikkisovelluksiin. Puhelimessa on yleinen taajuuskorjain kaikille musiikkisovelluksille.

4G-verkossa toimivan Android-puhelimen design noudattelee Marshallin ikonista tyyliä. Puhelimen myynti käynnistyy Suomessa 4.9. Sonera Kaupassa, verkkokaupassa osoitteessa sonera.fi sekä Soneran asiakaspalvelussa.

www.marshallheadphones.com