Sonera tuo Samsung Galaxy Tabin myyntiin

Sonera aloittaa Samsungin Android-tabletti Galaxy Tabin myynnin viikolla 43.

Samsungin Galaxy Tab yhdistää älypuhelimista tutut ominaisuudet seitsentuumaisella kosketusnäytöllä varustettuun tabletti-tietokoneeseen. Laitteessa on Android 2.2 –käyttöjärjestelmä ja Flash-tuki. Tabletilla käyttäjä voi helposti surffata internetissä, katsoa teräväpiirtoelokuvia, käyttää sosiaalisen median palveluita ja osallistua videokokouksiin. Myös e-kirjat, lehdet ja valokuvat näkyvät kätevästi tabletin laadukkaalla näytöllä.

Mahdollisuus asentaa laitteeseen Android-sovelluksia hupi- ja hyötykäyttöön yli 80 000 sovelluksen valikoimasta laajentaa käyttömahdollisuuksia entisestään. Laitteessa on sisäänrakennettuna liikkuvan laajakaistan kayttömahdollisuus 7,2 Mbit/s maksiminopeudella ja wlan-yhteydellä. Sonera tarjoaa uutuutta edullisella 24 kuukauden sopimuksella, jolloin laitteen kuukausihinta on 29 euroa.

-  Uudet, mielenkiintoiset laitteet tarjoavat mahdollisuuden uudenlaisiin elämyksiin nopean ja älykkään verkkomme ansiosta. Galaxy Tab on ensimmäinen jouluun mennessä valikoimaamme tulevista tablettitietokoneista, sanoo Soneran mobiilipalveluiden kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen.

Samsung Galaxy Tabin mitat ovat 190x120x12 mm ja paino 380 g. Myynti alkaa viikolla 43 Sonera Kaupoissa ja verkkokaupassa www.sonera.fi.

Lisätietoja laitteesta: http://galaxytab.samsungmobile.com/

Lehdistöpalvelu 02040 60235

Sonera tarjoaa tietoliikenne- ja viestintäpalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2009 lopussa 3,8 miljoonaa kiinteän  ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 4 800 henkilöä, ja yhtiö toimii yli 50 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi