Sonera tuo Spotifyn matkapuhelinpaketteihin

Spotify Premium-musiikkipalvelua tarjotaan nyt myös Soneran matkapuhelinpaketeissa.

Soneran asiakkaat voivat nauttia suosikkimusiikistaan tietokoneella, televisiossa ja matkapuhelimessa. Soneran älypuhelinasiakkaat voivat nyt liittää Spotify Premiumin palveluunsa. Valikoituihin matkapuhelinpaketteihin sisältyy ilmainen kuukausi Spotify-palvelua.

”Haluamme, että Spotify on mahdollisimman sujuvasti käytettävissä missä tahansa ja milloin tahansa. Monille asiakkaille matkapuhelin on luonteva valinta musiikin kuunteluun. Uskon että Spotify on asiakkaitamme kiinnostava lisä matkapuhelinpaketteihimme”, sanoo johtaja Pasi Mehtonen Sonerasta.

Spotify on helppo, laillinen ja nopea tapa kuunnella kaikkea maailman musiikkia tietokoneella tai matkapuhelimella. Palvelun laajassa valikoimassa on yli 10 miljoonaa musiikkikappaletta.

Spotify Premium matkapuhelimessa tuo mainoksista vapaan musiikkipalvelun käytettäväksi missä tahansa. Musiikkia voi selata artistien, albumien tai kappaleiden perusteella ja luoda ja synkronoida omia soittolistoja. Offline-toiminnolla musiikkia voi kuunnella myös ilman nettiyhteyttä.

Spotify-avaustarjous käynnistyy tänään Sonera Kaupoissa, Soneran jälleenmyyjillä, verkkokaupassa ja asiakaspalvelussa. Palvelun voi kytkeä päälle myös Omilla sivuilla  www.sonera.fi :ssä.

Spotify on ollut kesästä 2010 lähtien tarjolla lisäpalveluna Soneran KotiTV-asiakkaille.

Spotify Premium –tilauspalvelun kuukausimaksu on 9,95 euroa. Valikoiduissa pakettitarjouksissa asiakas saa yhden ilmaisen kuukauden.

Lisätietoja: www.sonera.fi/spotify

Lehdistöpalvelu 02040 60235

Sonera tarjoaa tietoliikenne- ja viestintäpalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2009 lopussa 3,8 miljoonaa kiinteän  ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 4 800 henkilöä, ja yhtiö toimii yli 50 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi