Sonera työllistää kesällä yli 350 nuorta ympäri Suomea

Sadat nuoret tutustuvat ensi kesänä työntekoon Soneralla. Suurin osa kesätyöpaikoista aukeaa asiakaspalveluun, mutta paikkoja on avoinna myös Soneran teknologia-yksikössä ja tukitoiminnoissa ympäri Suomea. Kesätöihin voi hakea 28. helmikuuta mennessä.

Moni nuori opiskelija aloittaa tai jatkaa työuraansa tänä kesänä Soneralla. Kesätyöpaikkoja on avoinna muun muassa Sonera Kaupoissa, asiakaspalvelussa, myynnissä, toimituksessa, markkinoinnissa, viestinnässä ja verkonhallinnassa.

Työtehtäviä avautuu Helsinkiin, Lahteen, Tampereelle, Turkuun, Jyväskylään, Vaasaan, Ouluun ja Rovaniemelle.

”Saamme tuhansia kesätyöhakemuksia vuosittain. Se kertoo siitä, että työpaikkamme kiinnostavat nuoria. Tekemiemme kyselytutkimusten perusteella meillä viihdytään erinomaisesti, ja jopa 90 prosenttia suosittelisi Soneraa työnantajana tuttavilleen”, Soneran Employer Branding Manager Sanna Lavonen.

Viime kesänä Soneralla työskennellyt Dennis Fagerström jäi Soneralle tekemään lopputyötään ja kehuu etenkin talon työilmapiiriä.

”Täällä kohdellaan kesätyöntekijöitä yhdenvertaisesti vakituisiin työntekijöihin nähden. Arvostuksen lisäksi olen saanut myös vaikuttaa omiin työtehtäviini ja ideoitani kuunnellaan aidosti kiinnostuneena”, Fagerström sanoo.

Haku jatkuu helmikuun loppuun

Soneran ensimmäiset kesätyöpaikat julkaistiin maanantaina 11.1. ja loput paikat aukeavat helmikuun aikana.

Kaikki Soneran kesätyöpaikat ovat nähtävissä osoitteessa: http://www.sonera.fi/kesaduunit. Tämän lisäksi paikat julkaistaan muun muassa Oikotiellä, Monsterissa sekä Vastuullinen kesäduuni -kampanjasivustolla.

Sonera on totuttuun tapaan pääyhteistyökumppanina Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa ja haluamme tämän myötä tarjota nuorille entistä laadukkaampia kesätyökokemuksia vastuullisesti ja olla kehittämässä parempia sekä ketterämpiä kesätyökäytäntöjä Suomessa.

Seuraa Soneran kesätyöaiheisia postauksia Twitterissä Soneran tileillä @Sonera_palvelu ja @Sonera_uutiset ja hästägillä #sonerakesä.

Soneran viestintä, puh. 020 405 4000.