Sonera X: Sonera lanseeraa nuorille oman palvelukonseptin

Sonera tarjoaa ensimmäisenä operaattorina nuorille oman palvelukonseptin.  Sonera X on edullinen, sähköisiin kanaviin nojautuva konsepti 18-25 –vuotiaille.

Sonera tarjoaa ensimmäisenä operaattorina nuorille oman palvelukonseptin. 18-25 –vuotiaat saavat valikoidut Sonera Sopiva-matkapuhelinliittymät ja Soneran Liikkuva netti -palvelut 15 % alennuksella. Sonera Sopiva on liittymä, johon kuuluu niin puhe, viestit kuin nettipalvelukin, ja kaikki paketit toimivat kotimaan hinnalla myös pohjolassa ja Baltiassa.

Uuden liittymän avaaja saa lisäksi Spotify Premium-palvelun kolme ensimmäistä kuukautta veloituksetta. Jatkossa X-asiakkaille tarjotaan myös muita Soneran kumppaneiden etuja.

Avaustarjouksena X-asiakkaat saavat syyskuun loppuun asti 15 % alennuksen laajasta matkapuhelin- ja tietokonetarvikevalikoimasta Sonera Kaupoissa.

”Itsenäistyvä ja omaa kotia perustava nuori joutuu tekemään taloudessaan monia uusia valintoja. Usein rahat ovat tässä vaiheessa tiukalla, joten haluamme tulla nuoria vastaan palveluiden hinnoissa. Kyse on kuitenkin päivittäisestä peruspalvelusta, joka on yhä keskeisempi arjessamme”, sanoo kuluttajapalveluista vastaava johtaja Jussi Salminen Sonerasta.

Sonera X –palvelukonseptin edullinen hinnoittelu perustuu yksinkertaiseen kanavavalikoimaan ja sähköiseen palveluun. Liittymiä myydään sonera.fi –verkkokaupassa ja Sonera Kaupassa, laskutus tapahtuu sähköpostitse ja asiakasviestinnän kanavia ovat verkkosivut ja Facebook-ryhmä ”X-lauma”.

Konseptin ennakkomarkkinoinnissa heräteltiin kiinnostusta palvelukonseptiin mm. leikittelemällä Soneran kotisivulla ja Sonera Kauppojen somistuksella. Tiistain tempauksilla tavoiteltiin verkossa ja sosiaalisessa mediassa viihtyvän kohderyhmän edustajia. Sonera pahoittelee ennakkomarkkinoinnin mahdollisesti aiheuttamaa hämmennystä ja tarkentaa käytäntöjään vastaisuuden varalle.

www.sonera.fi/X

Markkinointijohtaja Kimmo Kivisilta, Sonera, puh. 0400 701 111

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2012 lopussa 4,4 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 4 000 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi