Soneran asiakkaiden musiikki jytisee Marshallin kaiuttimissa

Soneran asiakkaiden syksyn ääniraita soi Marshall-kaiuttimien tukevalla soundilla. Ikonisen Marshall-kaiuttimen lanseeraus perustuu TeliaSoneran ja Zound Industries-yhtiön kumppanuuteen.

Soneran asiakkaat saavat Marshall-kaiuttimen hankkiessaan matkapuhelimen ja liittymän syyskampanjan aikana. Kampanja jatkaa TeliaSoneran mm. Ruotsissa toteuttamia kampanjoita, jotka perustuvat kumppanuuteen Zound Industries -yhtiön kanssa.

Marshall Stanmore -kaiuttimessa yhdistyvät Marshallin klassinen muotoilu, tukeva äänenlaatu ja moderni teknologia. Stanmoren ääni on puhdas ja selkeä kovallakin äänenvoimakkuudella, kun halutaan täyttää pienempi tila muhkealla äänellä. Laitteen kytkentävaihtoehdot ovat Bluetooth, RCA ja 3,5 mm aux-liitäntä.

Stanmore on yhteensopiva myös optista liitäntää käyttävien laitteiden kuten Apple TV:n kanssa.

“Haluamme tarjota parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen palveluidemme käyttäjille myös musiikin saralla. Marshallin klassiset kaiuttimet ja toisen partnerimme Spotifyn kaltaiset palvelut varmistavat parhaan musiikkikokemuksen asiakkaillemme,” sanoo Soneran kuluttajaliiketoiminnasta vastaava Jussi Salminen.

Kampanjassa asiakkaat saavat veloituksetta 400 euron arvoisen Marshall Stanmore -kaiuttimen hankkiessaan kampanjaan kuuluvan liittymän ja puhelimen.

Zound Industries on menestyksekäs ruotsalainen start-up-yritys, joka markkinoi elektroniikan lisätarvikebrändejä Urbanears, Marshall, Coloud ja Molami. TeliaSonera ja Zound Industries julkistivat kumppanuutensa toukokuussa 2014, ja TeliaSonera kertoi samalla hankkivansa myös osuuden Zound Industriesista.

Kumppanuuden ansiosta TeliaSonera voi liittää trendikkäitä kuulokkeita, kaiuttimia ja puhelinten suojakuoria puhelin- ja liittymätarjoamaansa.

www.sonera.fi/marshall

Lisätietoja: Johtaja Markku Saranpää, laiteliiketoiminta, puh. 0400 984 994

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2013 lopussa 4,5 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 3 500 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi