Soneran myydyimmät: Applen uusi iPhone6 suoraan hopeasijalle

Applen uutuus iPhone 6 kiilasi suoraan syyskuun myydyimpien puhelinten listalle loppukuun myynneillä.

Syyskuun lopussa myyntiin tullut Applen uutuuspuhelin iPhone 6 nousi suoraan kuukauden myydyimpien puhelinten listalle toiselle sijalle. Kärkisijaa pitää edelleen Applen vanhempi puhelinmalli, iPhone 5s. Myös Samsungin puhelimet pitivät hyvin listasijoistaan kiinni neljällä eri mallilla. Nousussa oli muun muassa syksyn Marshall-kampanjassa mukana ollut Samsung Galaxy Express 2, joka nousi kolmannelle sijalle.

Soneran myydyimmät puhelimet syyskuussa (suluissa sijoitus elokuussa)

1. (1.)     Apple iPhone 5S
  2. (-)       Apple iPhone 6
  3. (7.)     Samsung Galaxy Express
  4. (3)      Samsung Galaxy S5
  5. (5.)    Samsung Galaxy Trend+
  6. (10.)   Samsung Galaxy S4 with 4G+
  7. (6)      Nokia Lumia 925
  8. (2)      Apple iPhone 4S
  9. (-)       Nokia Lumia 635
  10. (4.)     Nokia 301

Applen uutuustuote kiinnostaa asiakkaitamme

Uusi iPhone 6 nousi odotetusti korkealle heti myynnin käynnistyttyä.
”Myimme kaikki ennakkomyyntiin tarkoitetut laitteet minuuteissa verkkokaupassamme ja myynti jatkuu edelleen vilkkaana. Uutuusmallien ja esimerkiksi mobiilipelaajia ja yrityskäyttäjiä kiinnostavan iPhone 6 Plus-mallin suosio selviää paremmin saatavuuden parantuessa”, sanoo Soneran laiteliiketoiminnasta vastaava Markku Saranpää

Markku Saranpää, Soneran laiteliiketoiminta
sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2013 lopussa 4,5 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 3 500 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi