Soneran puhelinkaupassa vahva iPhone-kuukausi

Applen uusi iPhone nousi kärjen tuntumaan, iPhone 4S edelleen ykkösenä Sonera Tukun myydyimpien puhelinten listalla.

Applen iPhone 4S jatkoi Soneran puhelinmyyntitilaston kärjessä kuun lopussa myyntiin tulleen iPhone 5:n noustessa mitalisijan tuntumaan. Samsungin asema säilyi vahvana, ja Nokian koko Lumia-sarja palasi top 10 -listalle.

Sonera Tukun myydyimmät puhelimet syykuussa (suluissa sijoitus elokuussa)

1. (1.)       Apple iPhone 4S
  2. (2.)       Samsung Galaxy Gio
  3. (7.)       Nokia Lumia 800
  4. ( - )      Apple iPhone 5
  5. (4.)       Samsung Galaxy XCover
  6. (3.)       Samsung Galaxy S III
  7. (6.)       Nokia Lumia 610
  8. (8.)       Nokia C5-00
  9. (5.)       Nokia Lumia710
  10. ( - )      Nokia Lumia 900

”Syksyn älypuhelinkisa vaikuttaa todella kiinnostavalta erityisesti 4G-puhelinmarkkinan avautuessa. Aito 4G-verkkomme toimii jo yli 30 paikkakunnalla, ja verkko tukee käytännössä kaikkialla 1800 MHz:n taajuudella toimivia laitteita. Uusinta tekniikkaa arvostavat asiakkaat pystyvät parhaiten hyödyntämään laitteitaan Soneran verkossa, kun 4G-puhelinten aika alkaa”, sanoo Soneran mobiilipalveluiden myyntijohtaja Petri Lahtinen.

Lehdistöpalvelu 02040 60235 www.sonera.fi/uutishuone

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2011  lopussa 4,4 miljoonaa kiinteän  ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 4 300 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 50 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi

Avainsanat: