Syyskuun myydyimmät puhelimet: uutuuksia ja iPhonen odotusta

iPhone 6 jatkoi kärjessä, uutuuksista Samsung Galaxy J5 nousi kakkoseksi ja Marshall London heti listalle. Uusien iPhone-mallien myynti alkaa 9.10.2015.

iPhone 6 piti kärkipaikan ja Samsungin uusi keskihintainen Galaxy J5 kiri jo kakkoseksi Soneran syyskuun myydyimpien puhelinten listalla. Erityisesti yritysasiakkaiden suosiossa olevat Microsoftin ja Nokian puhelimet kohensivat asemiaan, ja iPhonen edellisen sukupolven 5S:n sijoitus laski uuden iPhone-malliston lanseerausta ennakoiden.

”Matkapuhelinmarkkinoiden syksy alkoi odotetusti mielenkiintoisena. Uudenlaisesta kulmasta suunniteltu musadiggareiden puhelin Marshall London nousi mustana hevosena perinteisten brändien rinnalle top kymppiin, Samsungin uusi Galaxy J5 kiri mitaleille ja Sony pysyi aivan kärjen tuntumassa. Syksy jatkuu uusien iPhone-mallien lanseerauksella, joten lisää muutoksia listalle on odotettavissa”, sanoo Soneran laiteliiketoiminnasta vastaava Markku Saranpää.

Soneran myydyimmät puhelimet syyskuussa (suluissa sijoitus elokuussa)

1. (1.)    Apple iPhone 6
  2. (8.)    Samsung Galaxy J5
  3. (9.)    Microsoft Lumia 640
  4. (4.)    Sony Xperia M4 Aqua
  5. (7.)    Nokia Lumia 635
  6. (10.)  Samsung Galaxy Xcover 3
  7. ( - )    Samsung Galaxy S5
  8. (5.)    Samsung Galaxy A3
  9. ( - )    Marshall London
  10. (3.)    Apple iPhone 5S

Sonera aloittaa iPhone-myynnin 9.10.

Sonera aloittaa iPhone 6s:n ja iPhone 6s Plus-puhelimen myynnin perjantaina 9.10.. Lisätietoja myynnin aloituksesta ja kiinnostuslistalle ilmoittautumisesta osoitteessa www.sonera.fi/iphone. Lisätietoa iPhonesta osoitteessa www.apple.com/iphone.

Lisätietoja medialle:
Markku Saranpää, Soneran laiteliiketoiminta
sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 54000 , communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Avainsanat: