Tele Finland uudistaa prepaid-liittymiään: prepaid-paketeissa puoli vuotta käyttöaikaa

Tele Finland uudistaa prepaid-liittymiään helpommin käytettäviksi ja asiakasystävällisemmiksi. Tele Finlandin prepaid-liittymiin voi jatkossa asiakkaiden toiveiden mukaisesti ladata eri tarpeisiin sopivia puhe-, viesti- ja nettipaketteja, joille saa aina puoli vuotta käyttöaikaa.

Tele Finland uudistaa prepaid-liittymätarjontaansa. Jatkossa prepaid-liittymien valikoimassa on tarjolla erilaisia paketteja, joista asiakas voi valita yhden tai yhdistellä useampia paketteja haluamallaan tavalla.

”Perinteisesti prepaid-paketit ovat voimassa kuukauden ajan ja ne sisältävät tietyn määrän puhetta, viestejä ja dataa. Yleensä osa jää käyttämättä. Tele Finlandin uusissa prepaid-paketeissa asiakas saa aina puoli vuotta käyttöaikaa sekä uusille että vielä käyttämättä olleelle paketille. Näin asiakas ehtii aina käyttää paketit loppuun asti, eikä koskaan maksa turhasta”, kertoo Tele Finlandin tuotepäällikkö Kirsti Leino.

Tarkista saldo ja lataa lisää missä vain

Jopa 68 prosentilla suomalaisista kotitalouksista on käytössään älypuhelin*. Myös erilaisia, älypuhelimeen ladattavia sovelluksia käytetään yhä enemmän. TeleFinland tuokin prepaid-asiakkailleen maksuttoman, sovelluskaupoista ladattavan Lataussovelluksen, jonka avulla saldon tarkistus onnistuu missä tahansa.

Sovelluksen avulla asiakas voi ladata prepaid-paketteja, vaikka saldo tai nettipaketti olisikin loppunut. ”Sovellusta voi käyttää minkä operaattorin liittymällä tahansa. Tämä mahdollistaa esimerkiksi lapsen käytössä olevan liittymän latauksen välittömästi paikasta riippumatta”, kertoo Leino.

Soita ja tekstaa saldon loppumisen jälkeenkin

Tele Finlandin prepaid-liittymiin on lisätty uutuutena turvanumero-ominaisuus, jonka avulla käyttäjä voi saldon loputtua soittaa lyhyen puhelun ja lähettää kolme tekstiviestiä kotimaassa kahteen ennaltamäärättyyn kotimaan matkapuhelinnumeroon. ”Turvanumero tuo turvallisuutta ja käyttömukavuutta esimerkiksi lasten prepaid-liittymien käyttöön, kun vanhemmat tietävät, että yhteyttä voi pitää myös vielä saldon loputtuakin”, kertoo Tele Finlandin tuotepäällikkö Kirsti Leino.

Ehkä tämänkin vuoksi Tele Finlandilla Suomen tyytyväisimmät matkapuhelinasiakkaat jo kolmatta vuotta peräkkäin.

Lähde: EPSI Rating Finland 2012, 2013, 2014. EPSI-tutkimus mittaa asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta seuraavilla osa-alueilla: tuotteiden ja palvelun laatu, vastine rahalle, brändin imago ja hinta-laatusuhde. Tele Finland oli paras yksityisasiakkaiden matkaviestinoperaattori kaikilla tutkimuksen osa-alueilla.

Kirsti Leino, Sonera
p.040 302 3645
etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 54000 , communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Tele Finland tarjoaa kuluttajille edullisia matkapuhelinpalveluita. Tele Finland on osa TeliaSonera Finland Oyj:a. Sen perusajatuksena on tarjota kilpailukykyisiä hintoja pitämällä muun muassa hallinnointi-, markkinointi- ja palveluverkostokulut matalina. Kustannustehokkuudesta saatava hyöty siirretään suoraan asiakkaan eduksi, joka näkyy muun muassa edullisena hinnoitteluna. Yksinkertaisuus on toimintamme ydin, ja asiakas tietää aina, mistä hän maksaa ja kuinka paljon.