Tele Finlandin liittymävalikoima uudistui

Tele Finlandin liittymävalikoima uudistui. Liittymissä ei ole nettipakkoa, ja Tele Finland auttaa laskuyllätysten ehkäisemisessä.

”Tele Finlandin ydinajatuksena on olla ystävällinen ja välittävä operaattori. Pitkäjänteinen työ on kantanut hedelmää, sillä viime vuoden EPSI-tutkimuksessa Tele Finlandin asiakastyytyväisyys oli operaattoreista paras”, sanoo Tele Finlandista vastaava Sonja Pihlaja.

Tele Finlandin asiakkaat arvostavat nykyasiakkaiden huomioimista ja helppoa asiointia. Asiakkaiden toiveisiin on vastattu kolmen minuutin palvelulupauksella ja rakentamalla palvelupisteitä K-Citymarketeihin. Nyt uudistusvuorossa on Tele Finlandin liittymävalikoima.

Tele Finlandin peruslupauksena on tarjota pysyvästi edullisia palveluita. Tele Finlandin asiakas maksaa vain palveluista joita käyttää, ja operaattori ehkäisee asiakkaiden laskuyllätyksiä. Tele Finland tarjoaa jatkossakin matkapuhelinliittymiä ilman nettipakkoa.

Liittymiä erilaisiin asiakastarpeisiin

Mini-liittymä on markkinoiden edullisimpia vaihtoehtoja, johon saa halutessaan kiinteähintaisen nettiyhteyden. Edullinenkaan liittymä ei tarkoita mainospakkoa. Meidän kesken –liittymä on puolestaan edullisin vaihtoehto lähipiiriliittymäksi; liittymän kuukausimaksuun sisältyy rajattomasti puheluita Soneran ja Tele Finlandin liittymiin.

Uudistuksessa on huomioitu asiakkaiden erilaiset netinkäyttötarpeet. Tele Finlandin puhepakettiliittymät saa halutessaan ilman nettipalvelua. Toisaalta älypuhelinten kehityksen myötä 4G-vaihtoehto laajenee nettitikuista nyt myös Tele Finlandin puhelinasiakkaille.

Turvallista käyttöä - ei yllätyslaskuja

Jos asiakkaan tilaama paketti loppuu kesken laskutuskauden, Tele Finland kertoo ylityksestä asiakkaalle. Asiakas voi päättää kasvattaako pakettia vai jatkaako käytön mukaan laskutuksella. Lisäksi Tele Finland ilmoittaa tekstiviestillä asiakkaalle, jos liittymän lasku ylittää asiakkaan itse asettaman kipurajan.

”Selkeä ja läpinäkyvä hinnoittelu on valikoimamme ytimessä, mutta katsomme että välittävän ja luotettavan operaattorin pitää tarjota vielä enemmän turvallisuutta. Siksi haluamme ehkäistä asiakkaiden laskuyllätykset jo ennalta”; sanoo Sonja Pihlaja.

Lisätiedot: Sonja Pihlaja, Tele Finland, puh. 040 524 8060

Lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com

Tele Finland on hyvään asiakaspalveluun, selkeään tarjoamaan ja edullisiin liittymiin, panostava operaattori.

Tele Finlandilla on suomalaisista operaattorista tyytyväisimmät asiakkaat (EPSI asiakastyytyväisyystutkimus 2012) ja paras asiakaskokemus ja uskollisuus (ASML:n ja Avauksen asiakkuusindeksi 2012). Tele Finland toimii Soneran verkossa. www.tele.fi