Windows Phone -kaupan ostokset nyt matkapuhelinlaskulle

Windows-puhelimia käyttävät asiakkaat voivat jatkossa maksaa sovellus- ja sisältöostokset kätevästi Soneran laskulla.

Windows-puhelimia käyttävät Soneran asiakkaat voivat jatkossa maksaa Windows Phone-kaupasta tehdyt ostokset Soneran matkapuhelinlaskulla. Kännykkäsovellusten, musiikin ja muun sisällön ostaminen käy entistä helpommin myös ilman luottokorttia.

- Matkapuhelinlaskulla maksaminen tuo aivan uudenlaista helppoutta Windows Phone -puhelinten käyttäjille. Asiakkaan ei tarvitse liittymän ja puhelimen käyttöönoton lisäksi rekisteröidä luottokortteja kauppaan, ja maksaminen onnistuu myös vaikka asiakkaalla ei ole luottokorttia käytössään, sanoo maksupalveluista vastaava Pasi Eronen.

Uusi maksumuoto vaiheittain käyttöön

Operaattorilaskutus otetaan vaiheittain käyttöön. Lumia-puhelimia ja muita Windows Phone -puhelimia käyttävät Soneran ja Tele Finlandin asiakkaat voivat ottaa uuden maksutavan käyttöön 2.6. alkavan viikon aikana.

- Maksullista sovellusta tai sisältöä ostettaessa asiakas klikkaa ”Vahvista osto”- vaiheessa näkyvää ”Lisää tai vaihda maksutapoja” –linkkiä. ”Valitse maksutapa” –näkymässä näkyy vaihtoehtona operaattorilaskutus, kun uusi maksutapa on aktivoitu, neuvoo Pasi Eronen.

Operaattorilaskutuksella tehdyt hankinnat laskutetaan automaattisesti matkapuhelinlaskulla, ja ostotapahtumat näkyvät laskulla omana rivinään. Mahdolliset palveluestot vaikuttavat operaattorilaskutuksella tehtäviin ostoksiin.

Pasi Eronen, Business manager, mobiilimaksaminen, puh. 040 508 7688

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.