Kunnioitusta herättävä herkkyys avaa ikkunan valokuvailmaisun uuteen maailmaan

α7s-kamerassa on uusi kuvakenno, jossa on laaja valotusalue tarjoten taiteellisia kuvakulmia vakavasti otettaville valokuvaajille

• Laaja 100-409600 ISO-herkkyysalue, jossa kennolle tehty piiri pystyy dynaamisesti säätämään muuntamista
  • Maailman ensimmäinen täyden kuvakoon kenno, joka pystyy hyödyntämään koko pikselimäärän ilman pikselimäärän väliaikaista pudottamista videoita ja 4K-laatua (QFHD: 3840x2160) varten
  • Ammattitasoiset videotoiminnot sisältäen XAVC S Full HD -tallennusmuodon, joka tallentaa 50 Mbps -nopeudella. Lisäksi aikakoodaus ja valinnainen XLR audio -sisääntulo
  • Suuri ISO-herkkyysalue, joka mahdollistaa nopeammat suljinajat hämärämmissä valaistusolosuhteissa
  • Parannettu Fast Intelligent AF -suorituskyky jopa EV-4 -asteen hämärässä valaistuksessa
  • Erittäin kompakti ja kevyt runko, joka mahdollistaa miellyttävän ammattimaisen käytön
  • Saatavilla α-tyypin kiinnitysadapteri, jolloin valittavana on laaja valikoima laadukkaita objektiiveja, kuten sähköinen zoom -objektiivin, joka on ihanteellinen videokuvauksesssa

Lataa tiedote kokonaisuudessaan englanninkielellä alla olevasta liitetiedostosta.

Tuotekuvia:

Mette Lautrup, Nordic Product Manager, Sony Nordic

mette.lautrup@eu.sony.com / +45 43 55 70 62

TAI (myös tuotelainapyynnöt):

Jukka-Pekka Hares, Viestintätoimisto Manifesto
sony@manifesto.fi / 050 371 5364

Sony lyhyesti

Sony on yksi maailman johtavista sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, viestintä- ja tietotekniikkatuotteiden innovoijista. Sony on tunnettu sen audiovisuaalisista tuotteista kuten 4K Ultra HD ja Full HD LED BRAVIA™ -televisioista, Cyber-shot™-digitaalikameroista, Handycam®-videokameroista, “α”-mallin (lausutaan Alpha) digitaalisista SLR-kameroista, Sony-tableteista ja Walkman®-MP3-soittimista sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten broadcast-tuotantolaitteista.

Sony, WALKMAN, VAIO, Cyber-shot, Handycam, α, Exmor, BRAVIA and XDCAM ovat Sony Corporationin rekisteröityjä tavaramerkkejä. Kaikki muut tavaramerkit ovat niiden yritysten omistamia joille kyseiset tavaramerkit ovat rekisteröity.