Mielenkiintoisempia näkökulmia asioihin Sonyn uudella HDR-AS20 Action Camilla

• SteadyShot™ takaa selkeät ja kirkkaat kuvat, jopa intensiivisen liikkuvassa kuvauksessa
  • Huippulaajakulmainen ZEISS® Tessar® -objektiivi ja sisäänrakennettu stereomikrofoni, joilla näkökulmaotosvideokuva on terävää ja eloisaa ja äänet ovat kuuluvia.
  • Exmor R™ CMOS -kenno taltioi yksityiskohtaisia Full HD 50p -kuvataajuuden videoita ja valokuvia jopa hämärässä valaistuksessa
  • Ohjaile jopa viittä kameraa samanaikaisesti lisävarusteena saatavan Live-View Remote -rannekaukosäätimen avulla.
  • PlayMemories Home™ -kamerasovellus ja Video Merge -ominaisuus takaavat kuvauksen jälkeisen hauskuuden

HDR-AS20 Action Cam tulee Suomessa myyntiin viikolla 27 ja kameran suositushinta on 210 euroa.

Lataa tiedote kokonaisuudessaan englanninkielellä alla olevasta liitetiedostosta.

Tuotekuvia:

Alexandre Di Caro, Nordic Product Manager, Sony Nordic

alexandre.dicaro@eu.sony.com / +46 8 585 45 064

Tai (myös tuotenäytepyynnöt):

Jukka-Pekka Hares, Viestintätoimisto Manifesto
sony@manifesto.fi / 050 371 5364

Sony lyhyesti

Sony on yksi maailman johtavista sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, viestintä- ja tietotekniikkatuotteiden innovoijista. Sony on tunnettu sen audiovisuaalisista tuotteista kuten 4K Ultra HD ja Full HD LED BRAVIA™ -televisioista, Cyber-shot™-digitaalikameroista, Handycam®-videokameroista, “α”-mallin (lausutaan Alpha) digitaalisista SLR-kameroista, Sony-tableteista ja Walkman®-MP3-soittimista sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten broadcast-tuotantolaitteista.

Sony, WALKMAN, VAIO, Cyber-shot, Handycam, α, Exmor, BRAVIA and XDCAM ovat Sony Corporationin rekisteröityjä tavaramerkkejä. Kaikki muut tavaramerkit ovat niiden yritysten omistamia joille kyseiset tavaramerkit ovat rekisteröity.