Realistinen elokuvaääni ja langaton vapaus: Sonyn uudet AV-vahvistimet Wi-Fi-yhteydellä

Elokuvaelämykset saavat uutta potkua hämmästyttävän realistisella äänen- ja kuvanlaadulla. Sonyn ensimmäiset Wi-Fi-yhteydellä varustetut AV-vahvistimet tarjoavat ensiluokkaista ääntä ja kuvaa, sekä tuovat langattoman yhteyden kautta pääsyn parhaaseen viihteeseen.

Korkealaatuinen rakenne ja uusi jäykkä runko rikkaan, vääristymättömän bassoäänen tuottamiseksi

Upeat STR-DN1040 ja STR-DN840 -vahvistimet luovat 7.2-kanavaisen kotiteatterielämyksen mistään tinkimättä. Minimalistisen ulkoasun takaa löytyvä ja vastikään kehitetty jäykkä runko poistaa ei-toivotun tärinän ja resonanssin. Audiophile-luokan rakenne paljastaa jokaisen yksityiskohdan suosikkiohjelmastasi – olipa se sitten räjähtävä toimintaelokuva tai jousikvartetin harmonisen hienovarainen esitys.

Toista musiikkia verkossa olevista laitteista tai pilvipalveluista Wi-Fi-yhteydellä ja AirPlay-toiminnolla

Sonyn DN1040- ja DN840-mallit tuovat uuden jännittävän ulottuvuuden kotiteatteriin; vahvistimilla voi toistaa langattomasti musiikkia, joka on tallennettu älypuhelimeen, tabletille tai tietokoneelle. Aivan yhtä helppoa on myös pilvipalvelujen, kuten Sony Entertainment Networkin miljoonia kappaleita tarjoavan Music Unlimited -palvelun käyttäminen. AirPlay-toiminnallisuus takaa iPad-, iPhone-, iPod Touch- tai Mac-käyttäjille laadukkaan äänenlaadun toistettaessa musiikkia Apple-laitteista.

Konserttisali omaan olohuoneeseen

Olipa kyse elokuvien katselusta tai musiikin kuuntelusta, tämä 7.2-kanavainen verkkovahvistin vie elämyksen uudelle tasolle. HD-Digital Cinema Sound luo aidon tuntuisen akustiikan – aivan kuten hienoimmissa elokuvateattereissa. Concert Hall -tila kiidättää kuulijan kolmeen maailman hienoimpaan konserttitilaan: Berliinin Philharmonic Halliin, Amsterdamin Concertgebouwiin ja Wienin Musikvereiniin. Ja mikä parasta, DCAC (digitaalisen elokuvaäänen automaattinen kalibrointi) -toiminto analysoi olohuoneen akustiikan ja hienosäätää jokaisen kaiuttimen äänen.

Entistä yksityiskohtaisempi 4K-kuvanlaatu elokuvista nauttimiseen ja HD-tason 24-bittinen/192kHz äänenlaatu

Molemmat vastaanottimet voivat toistaa 24-bit/192kHz ääntä, mikä vie kuulijan CD-laatua pidemmälle ja toistaa viimeisimmätkin vivahteet nykypäivän korkearesoluutioisista digitaalisista äänilähteistä. Blu-ray Disc™- tai DVD-elokuvat näyttävät yhtä hyvältä kuin kuulostavatkin - kiitos 4K-laadun (DN1040), joka luo entistä enemmän yksityiskohtia todella mukaansatempaavien kokemusten synnyttämiseksi 4K Ultra High Definition -televisiota tai -projektoria käytettäessä.

Vahvistimissa on runsaasti liitäntöjä Blu-ray Disc™- ja DVD-soittimille, televisiolle, digisovittimelle, pelikonsolille, SA-CD-soittimelle sekä muille kodin laitteille. Laitteen etupaneeliin on asennettu kätevä USB-liitäntä, johon voi kytkeä MP3-soittimen tai muistitikun. MHL-toiminnallisuuden avulla vastaanottimeen on mahdollista liittää älypuhelin tai tabletti USB-yhteydellä ja nauttia mobiililaitteen HD-videoista tai valokuvista televisioruudussa.

Älypuhelin tai tabletti kaukosäätimeksi ilmaisella sovelluksella

Uusi selkeä ja kaunis graafinen käyttöliittymä tekee DN1040-vahvistimen ohjaamisesta televisioruudulla nautinnon. Molemmissa vahvistimissa on mahdollista valita tulolähde tai säätää äänenvoimakkuutta ilmaisella SideView-sovelluksella, joka on ladattavissa älypuhelimille tai tabletille (iOS / Android). Saatavilla on myös Network Audio Remote -sovellus, jonka avulla voi selata digitaalista musiikkikokoelmaa ja valita vahvistimen kautta soitettavat kappaleet.

Sonyn uudet AV-vahvistimet ovat saatavilla toukokuussa (STR-DN840) ja kesäkuussa (STR-DN1040) ja niiden suositushinnat ovat 550 euroa (STR-DN840) sekä 750 euroa (STR-DN1040).

Tärkeimmät tekniset tiedot (englanniksi)

STR-DN1040 STR-DN840
  • 7.2ch, 7x165W
  • HDMI input x 8 / output x 2