Sonyn kovimmat joululahjavinkit koko perheelle

Kovat paketit ovat joulun odotetuimpia lahjoja! Sonyn joululahjavinkit sisältävät tyylikkäitä ja edistyksellisiä lahjavaihtoehtoja eri-ikäisille perheenjäsenille. Joulun halutuimpiin lahjapaketteihin on kätketty entistä monipuolisempi Sony Xperia Tablet S -tabletti sekä koko perheen monikosketusnäytöllinen kannettava tietokone Vaio Tap 20.

Koko perheen viihdelahjat

Uusi Sony Xperia Tablet S viihdyttää koko perhettä
Sony Xperia Tablet S -tablettiin voi luoda useita käyttäjäprofiileja: perheen pienimmille oma ja aikuisille omansa. Eri käyttäjille voi asettaa henkilökohtaisia taustakuvia, kuvakkeita ja sovelluksia. Roisketiivis tabletti toimii myös kokkailijan apuna keittiössä, jossa joulupöydän herkkureseptit voi tarkistaa vaikka märin käsin, eikä pisaroita tarvitse varoa.

Tabletti avaa pääsyn viihteen kiehtovaan maailmaan. Sony Entertainment Network ja PlayStation Network tarjoavat tabletin käyttäjälle musiikkia, videoita ja pelejä. Xperia Tablet S sopii myös kodintekniikan keskukseksi: vaihda televisiokanavia ja valitse musiikkia yleiskaukosäätimen avulla.

Sonyn uusi Xperia Tablet S -tabletin suositushinta on 450–770 euroa mallista riippuen. Tuotekuvat: www.sonynordicimages.net/tablet.

Kosketusnäytöllinen kannettava tietokone VAIO Tap 20 kokoaa perheen yhteen
Sonyn uusi monikosketusnäytöllinen VAIO Tap 20 on monikäyttöinen kannettava tietokone koko perheelle. Jouluna VAIO Tap 20 haastaa perinteiset lautapelit. Sen suurikokoisen ja nopeasti reagoivan monikosketusnäytön ansiosta koko perhe voi pelata yhdessä. Family Paint sisältää hauskoja sovelluksia piirtämiseen ja leikkimiseen. Sisäänrakennetun jalustan ansiosta VAIO Tap 20 taipuu sopivaan kulmaan myös elokuvien katseluun, verkossa surffaamiseen tai viihteeseen. Kooltaan 50,8 cm:n (20”) laajakulmanäyttö tarjoaa selkeän ja kirkkaan katselukokemuksen. Kannettavaa akkukäyttöistä VAIO Tap 20 on helppo käyttää kodin jokaisessa huoneessa.

VAIO Tap 20 on saatavissa Suomessa marraskuusta 2012 alkaen ja sen suositushinta on 1 150 euroa. Tuotekuvat: www.sonynordicimages.net/vaio

Reader takaa joulun parhaimman kirjavalikoiman yksissä kansissa
Jouluna rentoudutaan hyvän kirjan parissa. Sonyn Reader PRS-T2 -lukulaitteen selkeän ja paperinkaltaisen näytön ansiosta lukeminen on miellyttävää ja mukavaa, joten kirjan pariin voi uppoutua tuntikausiksi. Eikä lukulaitteen e-kirjavalikoima taatusti lopu kesken! Lukutoukan ei tarvitse joululomalla huolehtia readerin lataamisesta, sillä lukulaite kestää käytössä jopa kaksi kuukautta Wi-fi-toiminto poiskytkettynä. Edistynyt kosketusnäyttö tekee näytön selailusta ja zoomailusta helppoa. Wi-fi yhteyden ansiosta vieraan sanan voi tarkistaa näppärästi online-sanakirjasta, Googlesta tai Wikipediasta.

Sony Reader PRS-T2 -lukulaitteen suositushinta on 185 euroa. Tuotekuvat: www.sonynordicimages.net/reader

Musiikin ystävien toivelahjat

Dj-kuulokkeet ovat musadiggarin unelmalahja
Tyylitajuisen ja tinkimättömän musiikin ystävän suosikkipaketista löytyvät DJ-tyyliset MDR-V55-kuulokkeet. Tyylikkäät kuulokkeet näyttävät – ja kuuluvat – hyvältä niin klubilla kuin katukuvassakin. Kuulokkeiden suljettu muotoilu ja kääntyvät korvatyynyt tuntuvat miellyttäviltä ja eristävät taustahälyä tehokkaasti. Huipputasoinen äänenlaatu on taattu, olipa musiikkimaku hip-hoppia, jazzia tai rokkia.

Värivalikoimaan kuuluu neljä upeaa vaihtoehtoa: valkoinen, musta, sininen ja punainen. Värillisissä malleissa korvatyynyjen värit ovat yhteensopivia litteän johdon kanssa. Tuotteen suositushinta 100 euroa. Tuotekuvat: www.sonynordicimages.net/headphones.

Pukinkonttiin värikäs valikoima Walkman mp3-soittimia
Värikkäitä ja vain 7 millimetrin paksuisia
Walkman E-sarjan mp3-soittimia on helppo kantaa taskussa tai laukussa. Jopa 36 tuntia kestävän akun ansiosta mp3-soitin viihdyttää kuuntelijaa pitkään. E-sarjan mp3-soittimiin kuuluu monta hauskaa ominaisuutta, kuten karaoke, jolla saa juhlat kuin juhlat käyntiin. Walkman E470-sarjan soittimien erityisominaisuus on viihdyttävien pelien valikoima, jotka tempaavat mukaansa vaikka matkalla musiikin kuuntelun lomassa.

Kaikki uudet Walkman-mallit ovat yhteensopivia Sony Enternainment Networkin
Music Unlimited -palvelun kanssa, joka tarjoaa helpon pääsyn miljooniin musiikkiraitoihin sekä mahdollisuuden tallentaa personoidut soittolistat ja radiokanavat Walkman-soittimeen. Näin musiikin maailmasta voi nauttia myös offline-tilassa. Walkman E-sarjan tuotteiden suositushinnat alkaen 100 euroa. Tuotekuvat: www.sonynordicimages.net/walkman-e-series

Huippuäänentoisto kaikkialle kotiin ilman turhia johtoja
Nyt joulumusiikista voi nauttia kodin jokaisessa huoneessa. Sonyn kannettavien ja langattomien SA-NS310-, SA-NS410- ja SA-NS510-kaiuttimien ansiosta lempijoululaulut soivat kauniisti tietokoneelta tai musiikkisoittimesta ilman johtojen virittelyä. Musiikkiraitoja iPhonesta, iPod Touchista tai iPadista voi soittaa AirPlayn avulla. Tuotteiden suositushinnat 160–370 euroa mallista riippuen. Tuotekuvat: http://www.sonynordicimages.net/home-audio

Sopiva kamera jokaiseen makuun

Joulun hauskimmat hetket ikuistetaan uudella kameralla. Sonyn monipuolisesta kameravalikoimasta löytyy sopiva kamera moneen makuun.

Uusi NEX-5R järjestelmäkamera on erinomainen valinta sekä mukaan matkalle että luovaan kuvaukseen. Tyylikäs NEX-5R tarjoaa kaikki täysikokoisen järjestelmäkameran edut yhdistämällä suurikokoisen kuvailmaisimen tuoman kuvanlaadun ja mahdollisuuden vaihtaa objektiivia. Kamera sopii sekä helppokäyttöiseen kompaktidigikameraan tottuneelle aloittelijalle että valokuvausharrastajalle, joka ei halua kantaa isoa järjestelmäkameraa matkalla mukana, mutta ei myöskään halua tinkiä kuvanlaadusta tai teknisistä ominaisuuksista. NEX-5R
-digijärjestelmäkameran suositushinta on 775 euroa. Tuotekuvat:
www.sonynordicimages.net/nex.

Cyber-shot DSC-HX20V -digikompaktikamera kulkee ohuen ja kevyen kokonsa ansiosta kätevästi mukana. Ohuesta muotoilusta huolimatta kamerassa on 20-kertainen optinen zoom ja erittäin hyvä kuvan laatu, unohtamatta monipuolisia ja luovia kuvausmahdollisuuksia. Tuotteen suositushinta on 440 euroa. Tuotekuvat: www.sonynordicimages.net/cyber-shot-hx-series

Sonyn SLT-A57 -digijärjestelmäkameralla voi napata jopa 12 kuvaa sekunnissa jatkuvalla automaattitarkennuksella. Auto Framing Portrait -toiminnon ansiosta aloittelijakin voi kuvata ammattilaistasoisia muotokuvia. Tällä peilittömällä kameralla voi tallentaa takuulla joulun kaikki ikimuistoiset hetket! SLT-A57-kameran suositushinta alkaen 700 euroa (runko), 800 euroa (sis. 18-55mm objektiivin), 1 000 euroa (sis. 18-55 + 55-200 mm objektiivit). Tuotekuvat: www.sonynordicimages.net/translucent-mirror.

Handycam-videokamera on oiva matkakumppani joulu- tai talvilomalle etelään
Vedenkestävällä
Sony HDR-GW55VE -videokameralla voi ikuistaa lomatunnelmat myös uima-altaalta tai snorklatessa. HDR-GW55VE on erinomainen reissukumppani, sillä se on vesitiivis viiden metrin syvyyteen saakka, kestää pölyä ja putoamisen jopa 1,5 metrin korkeudesta. Hankalista kuvausolosuhteista ei tarvitse olla huolissaan, sillä HDR-GW55VE on suunniteltu seikkailuihin. Handycamilla voi kuvata sekä huippulaatuisia still-kuvia että Full HD -videokuvaa. Videokameran suositushinta on 600 euroa. Tuotekuvat: www.sonynordicimages.net/handycam.

Lene Agaard
PR Communications Manager Nordics
Sähköposti: lene.aagaard@eu.sony.com

Sähköposti:
sony@manifesto.fi

Sony on maailman johtava elektroniikka-, mobiili-, musiikki-, kuva-, peli- ja viihdeteknologiatuotteiden kehittäjä. Sony tunnetaan audiovisuaalisista tuotteistaan, kuten BRAVIA™-teräväpiirtotelevisioista, Cyber-shot™-digikameroista, Handycam®-videokameroista, α (alpha) -digijärjestelmäkameroista, Sony Tableteista ja Walkman®-MP3-soittimista sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten 3D HD broadcasting-laitteista. Lisätietoja Sony Europesta www.sony-europe.com ja lisätietoja Sony Corporationista www.sony.net.

“Sony”, “WALKMAN”, “xLoud”, “SensMe”, “VAIO”, “Cyber-shot”, “Handycam”, “α”, “BRAVIA” ja “XDCAM” ovat Sonyn rekisteröityjä tavaramerkkejä. Muut mainitut tavaramerkit on rekisteröity omille omistajilleen.