Tehty liikkumiseen

Juokse, ui tai treenaa kuntosalilla. Sonyn uusi, vedenkestävä Walkman® NWZ-W273 kannustaa liikkumiseen

Oletko valmis treenaamaan? Sonyn uusi kannettava ja vedenkestävä Walkman® NWZ-W273 MP3- soitin tarjoaa kannustavan treenimusiikin lajista riippumatta!

Nyt lanseerattava Sonyn ensimmäinen vedenkestävä Walkman® on vastaus nykypäivän liikuntamuotoihin. MP3-soitin on vedenkestävä 2 metrin syvyyteen asti (*1), joten Sony Walkman® -soittimen hyvästä äänenlaadusta voi nauttia uidessa, kuntosalilla ja hikilenkillä.

Uutuussoitin on langaton, joten johtoihin ei sotkeudu liikkuessa. Nappikuulokkeessa olevaa soitinta ei myöskään tarvitse kiinnittää vaatteisiin tai uimalaseihin, jossa ne ovat tiellä. Kuulokkeiden täydellisen istuvuuden takaavat tyylikäs ja ergonominen muotoilu sekä käyttäjän valittavissa olevat erikokoiset nappikuulokkeet.

Kun treeni on ohi, musiikin kuuntelua voi jatkaa suihkussa. MP3-soitin on helppo pitää puhtaana hiestä huuhtelemalla se vedellä.

Walkman® NWZ-W273 on varustettu 4 GB:n muistilla, johon mahtuu miltei loputtomasti parhaita treenibiisejä. Laite on yhteensopiva iTunesin (*2) kanssa ja soittolistojen siirto sujuu helposti.

Pienessä laitteessa on myös paljon sisua. Kolmen minuutin pikalatauksella musiikkia voi kuunnella jopa 60 minuuttia, mikä riittää jo hyvän treenin ajaksi. Täyteen ladattu akku kestää jopa kahdeksan tuntia (*3).

Uusi Sony Walkman® NWZ-W273 MP3-soitin on saatavissa Suomessa helmikuusta 2013 alkaen, ja sen hinta on noin 100 euroa.

*1 IPX8-standardi

*2 iTunes on Apple Inc. reksiteröimä tuotemerkki

*3 Noin-luku/ MP3 128 kbps

Tärkeimmät tekniset tiedot (englanniksi):

NWZ-W273
Capacity 4GB
Available Colours Black, White Blue
Audio file formats MP3; WMA (Non-DRM) ; AAC-LC (Non-DRM); Linear PCM
Music play modes Repeat song, Shuffle songs, ZAPPIN™ song search, Folder skip
Quick charge 3 min charge for 60 min playback
Full charge 1.5 hour charge for 8 hours playback
Battery life 8 hours audio playback 1