Ultra-mobiili VAIO® Fit 11A multi-flip™PC tekee jokaisesta hetkestä huippuhetken

Kauniisti muotoiltu ja ensiluokkainen muunneltava kannettava tietokone antaa käyttäjälleen tinkimättömän PC-kokemuksen uudella, pienemmällä näyttökoolla

• Ainutlaatuinen multi-flip™ -muotoilu muuntaa kannettavan tietokoneen tabletiksi tai esityslaitteeksi
  • Tietokoneessa on hyödynnetty Sonyn parhaita teknologioita, kuten kirkas ja eloisa TRILUMINOS®-näyttö mobiililaitteille sekä herkkä 29,4 cm (11,6’’) Full HD -kosketusnäyttö
  • Luo, muokkaa ja jaa ajatuksia VAIO Inspiration Suite -ohjelmalla

Enemmän irti joka hetkestä Sonyn VAIO FIT 11A -tietokoneen avulla. Kyseessä on erittäin mobiili ja muunneltava kannettava tietokone, joka toimii vaivattomasti myös tablettina. VAIO Fit 11A on kauniisti muotoiltu ja viimeistelty alumiinirakentein. Kone on ohut ja tarpeeksi kevyt mukaan otettavaksi minne tahansa matkustaakin.

Tämä kompakti, 29,4 cm (11,6’’) näytöllä varustettu kone täynnä ensiluokkaista teknologiaa ja tehokkaita ominaisuuksia, joiden avulla työskentely tai pelaaminen onnistuu tarvitsematta tehdä mitään kompromisseja, on uusin lisä olemassa olevaan multi-flip™-mallistoon. Viimeisimmän sukupolven Intel-prosessorin avulla päivittäisten dokumenttien läpikäyminen ja kuvankäsittely onnistuu vauhdikkaasti. Elokuvat ja pelit tarjoavat ensiluokkaista viihdettä selkeältä ja kirkkaalta mobiililaitteille tarkoitetulta Full HD TRILUMINOS® -kosketusnäytöltä, joka antaa laajemman väripaletin täyteläisiä luonnollisia värejä. Värieloisuuden taustalla on Sonyn pitkäjänteinen työ BRAVIA-televisioiden parissa.

VAIO Fit 11A -koneen voi kääntää tabletiksi, jolloin sovellusten selaaminen on helppoa tai muistiinpanojen kirjoitus ja ideoiden hahmottelu onnistuu vaivattomasti painoherkällä kuulakärkikynämäisellä digitaalisella kosketuskynällä*. Tietokoneella voi ottaa valokuvia ja koota vaikkapa leikekirjan, jota on hauska esitellä ystäville kääntämällä näytön parhaaseen katseluasentoon.

VAIO Fit 11A:n mukana tulee uusi VAIO Inspiration Suite – helppokäyttöinen kokoelma tuotteliaisuutta edistäviä sovelluksia, joiden avulla voi taltioida, hallita ja jakaa ajatuksia. VAIO Clipin avulla voi leikata ammattimaisella otteella kuvia verkosta ja liittää dokumentteihin ja esityksiin. VAIO Paper mahdollistaa ajatusten ilmaisun jouhevasti ja intuitiivisesti kuin perinteistä kynää ja paperia käyttäen. Digitaalisen kosketuskynän – tai ihan vain sormella – on helppoa luonnostella ideoita ja kirjata kommentteja, joita voi jakaa pilvipalvelun kautta. Lisäksi VAIO Fit 11A:n mukana tulee valmiiksi asennettuna Adobe® Photoshop® Elements 12 –kuvankäsittely­ohjelma, jolla voi ilmaista luovat näkemykset ja muuttaa spontaanit kuvat joksikin vaikuttavaksi.

VAIO Fit 11A on mahdollista räätälöidä oman maun mukaan Sony Store -verkkokaupasta tilatessa. VAIOsta voi muokata omannäköisensä valitsemalla kahdesta värivaihtoehdosta tai lisäämällä pakettiin enemmän muistia ja talletustilaa.

VAIO Fit 11A tulee myyntiin helmikuussa ja koneen suositushinta on noin 800 euroa.

Tärkeimmät tekniset tiedot (englanniksi)

Model VAIO® Fit 11A
Processor Intel® Celeron® Processor N2920
Operating System Windows 8.1
Memory 4GB DDR3L 1066MT/s SDRAM
Storage 128GB SSD
Screen 29.4cm (11.6”) TRILUMINOS Display for mobile; Full HD (1920x1080) with wide (16:9) aspect ratio; IPS; OptiContrast Panel; 10 points Capacitive touchscreen
Graphics Intel® HD Graphics
Others Digitizer stylus*, Front facing HD web camera powered by ‘Exmor R for PC’; WLAN IEEE 802.11b/g/n; USB 3.0 with USB charge (x1); USB 3.0 (x1); Bluetooth® standard Ver. 4.0 + HS; HDMI out; SD memory card slot; stereo speakers with ClearAudio+ mode; Sensors (NFC, Accelerometer, Gyro, Digital Compass); Backlit Keyboard; HDMI to VGA adapter (optional); AC powered Ethernet to Wi-Fi Router(optional)
Dimensions DxHxW Approx. 198.0 mm x 16.5-19.0 mm x 285.0 mm
Weight Approx. 1.28kg (with supplied battery)

* Digitaalinen kosketuskynä tulee tiettyjen mallien mukana ja on saatavilla erillisenä lisävarusteena.

Tuotekuvia:

Reijo Viholainen, Nordic Product Manager, Sony Nordic

reijo.viholainen@eu.sony.com / +358 40 760 2858

Tai

Tai (myös tuotenäytepyynnöt):

Jukka-Pekka Hares, Viestintätoimisto Manifesto
sony@manifesto.fi / +358 50 371 5364

Sony lyhyesti

Sony on yksi maailman johtavista sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, viestintä- ja tietotekniikkatuotteiden innovoijista. Sony on tunnettu sen audiovisuaalisista tuotteista kuten 4K Ultra HD ja Full HD LED BRAVIA™ -televisioista, Cyber-shot™-digitaalikameroista, Handycam®-videokameroista, “α”-mallin (lausutaan Alpha) digitaalisista SLR-kameroista, Sony-tableteista ja Walkman®-MP3-soittimista sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten broadcast-tuotantolaitteista.

Sony, WALKMAN, VAIO, Cyber-shot, Handycam, α, Exmor, BRAVIA and XDCAM ovat Sony Corporationin rekisteröityjä tavaramerkkejä. Kaikki muut tavaramerkit ovat niiden yritysten omistamia joille kyseiset tavaramerkit ovat rekisteröity.